۰ نفر

دریافت مساعده حقوق با تسهیلات کارساز

۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۰
کد خبر: 563896
دریافت مساعده حقوق با تسهیلات کارساز

زندگی آدم‌ها پر از اتفاق‌های غیرقابل پیش‌بینی است؛ مثلاً همین ویروس کرونا که اوایل آمدنش، حدود دو ماه همه‌جا را تعطیل کرده بود و ضررهای زیادی به سازمان‌ها و معیشت مردم زد.

به گزارش اقتصادآنلاین، خیلی از افرادی که دچار این بیماری شدند، تمام پس‌انداز خود را برای مداوای خودشان و خانواده‌شان که درگیر شدند، خرج کردند. هزینه خرید کپسول اکسیژن، هزینه بستری، خرید آمپول و داروهای مرتبط و غیره آنقدر زیاد بود که برخی از افراد با قرض کردن از دیگران کارشان را راه انداختند.

از همۀ این موارد گذشته، کسانی که خودرو دارند بیش از همۀ افراد درگیر اتفاق‌های غیرقابل پیش‌بینی‌اند. مثلاً یکی از آشنایان ما تمام مدت سال خودروی سالمی داشت، اما روز تحویل سال، وقتی که می‌خواست به دیدن خانواده‌اش برود، ناگهان استارت ماشین کار نکرد! در نهایت هم مشخص می‌شود که باتری ماشین نیاز به تعویض دارد!

خودتان هم بارها دچار چنین اتفاقات عجیب و غیرقابل پیش‌بینی‌ای شده‌اید که اگر بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم، از حوصلۀ همه‌مان خارج است.

شما هیچ‌وقت نمی‌توانید با این اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی روبه‌رو شوید و آن‌ها را خنثی کنید؛ اما خبر خوب این است که می‌توانید خودتان را برای این روزها آماده کنید.

یکی از مواردی که هر سازمانی نیاز دارد تا برای آن آماده باشد، پرداخت مساعده حقوق کارمندان است. هر کارمندی در این شرایط غیرقابل پیش‌بینی می‌تواند دچار مشکل شود و درخواست مساعده حقوق کند که سازمان‌ها هم بهتر است برای پرداخت آن آماده باشند.

در این مطلب در مورد روشی نوین برای پرداخت مساعده حقوق کارکنان صحبت می‌کنیم. منظورمان همان تسهیلات کارساز بانک سامان است که به صورت کامل در این مطلب در موردش حرف می‌زنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تسهیلات کارساز بانک سامان چیست؟

تسهیلات کارساز به شکل کارت اعتباری برای کارکنان یک شرکت صادر می‌شد که موجودی آن حاوی 50 درصد از حقوق ماهیانه‌شان است.

منظور از کارت اعتباری، کارتی است که به شکل کارت بانکی صادر می‌شود، اما موجودی حاضر در آن، در واقع به شکل وام عمل می‌کند. یعنی کارمند یک شرکتی، هر مقدار از موجودی کارت اعتباری برداشت کند، از حقوق وی به صورت خودکار کسر می‌شود.

در نتیجه اگر شما سازمانی دارید که یکی از دغدغه‌هایتان پرداخت مساعده حقوق به کارکنان است، می‌توانید با تهیه تسهیلات کارساز برای کارکنان‌تان، پرداخت مساعده حقوق را به صورت خودکار انجام دهید.

مزایای تسهیلات کارساز بانک سامان

کارت اعتباری‌ای که در ازای پرداخت تسهیلات کارساز بانک سامان به کارکنان اهدا می‌شود، مزایای جالبی دارد که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم:

  • هر کدام از کارکنان یک سازمان می‌توانند به سادگی و با سرعت، مساعده حقوق‌شان را دریافت کنند. برای برداشت وجه از این کارت اعتباری، احتیاجی به مراجعه به بانک نیست. عملکرد آن درست مثل کارت بانکی است.

  • به محض اینکه حقوق کارکنان به حساب‌شان  واریز شود، مبلغی که از کارت اعتباری کارسازشان برداشت کرده بودند، تسویه می‌گردد.

نحوه دریافت تسهیلات کارساز بانک سامان

برای دریافت تسهیلات کارساز بانک سامان باید به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کنید و قرارداد همکاری با بانک سامان را تنظیم کنید.

طی این قرارداد، کارکنان شما به بانک معرفی می‌شوند و میزان حقوقی که هر یک دریافت می‌کنند به بانک اعلام می‌شود. اگر کارمندی به هر علتی قادر به همکاری با سازمان شما نبود، باید به بانک اطلاع داده شود.

همچنین کارکنان سازمان شما نباید هیچ گونه بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی کل کشور داشته باشند. پس حتماً خاطرتان باشد تا برروی این مورد تاکید کنید.

علاوه‌بر این سازمان شما باید تمامی حقوق کارکنان را از طریق حساب‌های بانک سامان پرداخت کند.

شرایط دریافت تسهیلات کارساز بانک سامان

شرایط دریافت تسهیلات کارساز بانک سامان موارد قابل پیش‌بینی و ساده‌ای است که در ادامه نام می‌بریم:

  • همۀ اشخاص حقوقی‌ای که در اداره ثبت شرکت‌ها و سازمان‌ها به ثبت رسیده‌اند و شماره ثبت و شماره ملی دارند، می‌توانند این محصول را برای کارمندان خود دریافت کنند. البته این افراد هم شرایط خاصی دارند که در ادامه در مورد آن صحبت می‌کنیم:

    • شرکت شما باید در حال حاضر هم جزو مشتری‌های بانکداری شرکتی باشد.

    • شرکت شما باید حداقل 10 نفر کارمند در زمان انعقاد قرارداد با بانک داشته باشد.

    • سابقه پرداخت حقوق شرکت شما باید 2 سال باشد.

همچنین کارکنان می‌توانند با ارائه یک برگ چک یا سفته و معرفی شرکت، درخواست صدور کارت اعتباری تسهیلات کارساز نمایند.

جمع‌بندی

اگر جزو سازمان‌هایی هستید که نوآوری جزو ارزش‌های مهم و فرهنگ سازمانی‌تان محسوب می‌شود، استفاده از کارت اعتباری کارساز به‌جای پرداخت مساعده حقوق می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها و نوآورانه‌ترین راه‌های این کار باشد.

با تهیه تسهیلات کارساز، می‌توانید انرژی و وقت بسیاری برای خودتان صرفه‌جویی کنید و خیال کارکنان‌تان را از وقوع اتفاقات پیش‌بینی نشده و احتمالی راحت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تسهیلات کارساز بانک سامان، حتماً به پایگاه الکترونیکی این بانک مراجعه کنید.