۰ نفر

رییس شعبه بوشهر بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد:

رشد ۷۰ درصدی اعطای تسهیلات بانک توسعه صادرات در استان بوشهر

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰
کد خبر: 563634
رشد ۷۰ درصدی اعطای تسهیلات بانک توسعه صادرات در استان بوشهر

رییس شعبه بوشهر بانک توسعه صادرات ایران گفت: مانده تسهیلات این شعبه از شهریورسال ۱۳۹۹ بالغ بر ۵۸۸ میلیارد ریال بوده و در شهریورماه سال جاری به ۱۰۰۰ میلیارد ریال رسیده است که رشد ۷۰ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد افلاکی در نشستی مجازی با تشریح عملکرد این شعبه، افزود: تلاش داریم مانده تسهیلات خود را تا پایان سال به ۲۵۰۰ میلیارد ریال برسانیم و در همین راستا جلسات مستمری برای معرفی خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران با صادرکنندگان و تولیدکنندگان مطرح استان بوشهر برگزار شده است.

وی، عمده کالای صادراتی استان بوشهر را میعانات گازی، مواد معدنی، محصولات پتروشیمی و آبزیان عنوان کرد و گفت: تمامی میعانات گازی و بخش عمده ای از محصولات پتروشیمی استان از طریق گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارس واقع در عسلویه و مواد معدنی و آبزیان نیز از ۱۴ گمرک استان به کشورهایی نظیر چین، حوزه خلیج فارس، ترکیه، عراق، افغانستان و هند صادر می شوند.

افلاکی افزود: جلسات تخصصی برای معرفی خدمات و تسهیلات ویژه دانش بنیان ها با پارک علمی و فناوری خلیج فارس برگزار شده و قرار است روند اطلاع رسانی در این زمینه با همراهی پارک انجام بپذیرد.

رییس شعبه بوشهر بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: بیش از ۳۴۲ میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان تا بیستم شهریورماه سال جاری از این شعبه پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با پرداخت بیش از ۲۰۸ میلیارد ریال، رشد ۶۴ درصدی را تجربه کرده ایم.

وی با تاکید براینکه برای دستیابی به سطح مطلوب ارائه خدمات و تسهیلات و تحقق هدف گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریالی در حوزه اعطای تسهیلات از شعبه بوشهر نیاز به تلاش بیشتری داریم، اظهار داشت: با توجه به افزایش تورم، لازم است سقف اعتباری شعبه ارتقا یابد.

افلاکی در پایان خواستار فعال شدن خدمات الکترونیک همچون امضای الکترونیک شد و گفت: این خدمات رضایت هرچه بیشتر مشتریان را در پی خواهد داشت.