۰ نفر

تقدیر بیمه آسیا از قهرمان طلایی تیراندازی المپیک ۲۰۲۰ توکیو

۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۰۶
کد خبر: 551791
تقدیر بیمه آسیا از قهرمان طلایی تیراندازی المپیک ۲۰۲۰ توکیو

بیمه آسیا در جشن بزرگ خانواده تیراندازی کشور به مناسبت کسب مدال طلای تیراندازی در المپیک 2020 توکیو، از جواد فروغی، قهرمان تیراندازی المپیک تقدیر کرد.

 به گزارش اقتصادآنلاین، در این مراسم که با دعوت از مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا برگزار شد، وزیر ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان فرهنگی و  پارلمانی وزارت ورزش، مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان و روسای اسبق فدراسیون تیراندازی و تیراندازان حاضر در المپیک توکیو و جواد فروغی برنده مدال طلای المپیک حضور داشتند.

 مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و‌جوانان در این مراسم گفت: آوردگاه المپیک‌ میدان نخبه ترین ورزشکاران رشته‌های مختلف است‌ بر خلاف بازی‌های آسیایی، جهانی و بین ‌المللی که ورزشکاران به راحتی شرکت می‌کنند ولی برای حضور در المپیک ورزشکاران باید مراحل و مسابقات مختلف را پشت سر می‌گذارند.

 مدیر عامل بیمه آسیا نیز در مراسم قدردانی از جواد فروغی قهرمان طلایی ایران در آوردگاه المپیک 2020 توکیو، با حضور در جایگاه، به نمایندگی از خانواده بزرگ بیمه آسیا با اهدای هدیه، تقدیر نامه و یک فقره بیمه نامه عمر و پس انداز به این قهرمان ملی، کسب این موفقیت ارزشمند را در معتبرترین میدان ورزشی جهان،  به وی تبریک گفت.

 وی اظهار داشت: بیمه آسیا حمایت از توسعه ورزش و ورزشکاران را به عنوان سرلوحه فعالیت های خود در حوزه  مسولیت اجتماعی می داند و متعهد به تداوم  انجام آن می باشد.

 در ادامه این مراسم، علی دادگر سرپرست فدراسیون تیراندازی کشور نیز  از حضور مدیرعامل بیمه آسیا در مراسم جشن بزرگ خانواده تیراندا زی و حمایت های این شرکت از جامعه ورزشی، تشکر و قدردانی  کرد.