۰ نفر

افتتاح بیست و ششمین مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای صنوگان شهرستان کهگیلویه

۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰
کد خبر: 536500
افتتاح بیست و ششمین مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای صنوگان شهرستان کهگیلویه

مدرسه ۶ کلاسه بانک اقتصادنوین در روستای صنوگان از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و تقدیم و کودکان و نوجوانان این روستا شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، آیین افتتاح این مدرسه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۰، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا و با حضور معلمان و دانش آموزان مدرسه، اهالی روستای صنوگان و جمعی از مسئولان عالی استانی برگزار شد.

این مدرسه بیست و ششمین مدرسه بانک اقتصادنوین است که در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور احداث شده و با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ میزبان کودکان و نوجوانان روستای صنوگان خواهد بود.

همچنین تعداد ۱۴ مدرسه دیگر با مشارکت بانک اقتصادنوین در مناطق کمتر برخوردار کشور در اقصی نقاط کشور در دست احداث است که از این تعداد، هفت مدرسه در استان های کرمانشاه (دو مدرسه)، کرمان، لرستان، گلستان، آذربایجان شرقی و قم پیش از آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح شده و پذیرای دانش آموزان این مرز و بوم خواهند بود.

گفتنی است در مراسم افتتاح این مدرسه، مهرزاد نظری نیا، رئیس منطقه جنوب بانک اقتصادنوین به نمایندگی از این بانک حضور داشت.