۰ نفر

برات کریمی:

همه شعب بانک دی در شهرستان ها به زودی خدمات ارزی ارائه می کنند

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸
کد خبر: 528833
همه شعب بانک دی در شهرستان ها به زودی خدمات ارزی ارائه می کنند

مدیرعامل بانک دی از ارائه خدمات ارزی در نیمی از شعب تهران و همه شعب شهرستان‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، برات کریمی در دیدار با معاونان ارزی شعب تهران، جایگاه خدمات ارزی و بین‌الملل را برای بانک، استراتژیک و حیاتی دانست و گفت: بخش عمده‌ای از درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی نظام بانکی حاصل فعالیت بانک‌ها در حوزه ارزی و امور بین‌الملل است و توجه به این حوزه می‌تواند سود باکیفیت و پایداری را برای بانک‌ها به همراه داشته باشد.

وی افزود: امروز سیستم کسب درآمد در بانک‌ها دچار تغییر و دگرگونی شده است به نحوی که افزایش سهم بازار از محل ارائه خدماتی مانند اعتبارات اسنادی، خدمات ارزی، ضمانت‌نامه‌های بانکی و خدمات بانکداری الکترونیک تحت عنوان غیرمشاع بسیار مورد توجه قرار گرفته و محل اصلی رقابت در نظام بانکی محسوب می‌شود.

کریمی با اشاره به تأثیر تحریم‌های بین‌المللی بر نظام بانکی گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات حوزه ارزی مربوط به تحریم‌هاست که با تدبیر و ارائه برنامه‌های عملیاتی هدفمند می‌توان در این شرایط ویژه نیز امور ارزی را پیش برد و به ارائه خدمات ارزی باکیفیت به مشتریان امیدوار بود.

مدیرعامل بانک دی، گسترش ارتباطات میان مدیران ستادی با همکاران شعب را یکی از ابزارهای مؤثر در رفع موانع پیش‌روی شعب دانست و تصریح کرد: برگزاری منظم جلسات هم‌اندیشی علاوه بر همسویی افق‌های فکری و افزایش همدلی بین مدیریت و کارکنان، موجب شناسایی معضلاتی می‌شود که شاید بتوان با کمترین صرف انرژی و زمان برای حل آن‌ها چاره‌اندیشی کرد.

وی تشکیل گروه مالی دی را یک اقدام استراتژیک در تکمیل زنجیره ارزش و خدمات بانک دانست و تصریح کرد: برای جهش در بخش ارزی بانک باید صف، ستاد، بیمه و صرافی دی به صورت منسجم و یکپارچه در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم با یک نگاه استراتژیک سبد جامعی از محصولات و خدمات را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

کریمی در پایان با بیان اینکه رویکرد هیئت‌مدیره بانک، گسترش شبکه شعب ارزی بانک دی در تهران و مراکز استان‌هاست، گفت: تجهیز 50 درصد شعب تهران و تمامی شعب شهرستان بانک به خدمات ارزی به صورت جدی در برنامه‌های استراتژیک هیئت‌مدیره قرار گرفته است که امیدوارم با پیاده‌سازی این برنامه و همت و تلاش همکاران شعب در دستیابی به اهداف بتوانیم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد سهم بازار مناسبی در حوزه ارائه خدمات ارزی در نظام بانکی باشیم.

نادر حسن‌پور، معاون ارزی بانک دی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ارزی شعب به تشریح اقدامات انجام شده در معاونت ارزی و برنامه‌های پیش روی این حوزه پرداخت.

در پایان این نشست، معاونان شعب ارزی با بیان فرصت‌ها و موانع موجود به ارائه راهکار برای ارتقای فعالیت‌های ارزی در شعب پرداختند.

بانک دی 2