۰ نفر

رییس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد؛

رشد ۱۴درصدی تسهیلات به حوزه دانش بنیان در سال۹۹

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰
کد خبر: 527198
رشد ۱۴درصدی تسهیلات به حوزه دانش بنیان در سال۹۹

مجید غفوری منش گفت: بانک توسعه صادرات ایران در سال ۹۹ بالغ بر ۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان کشور اعطا کرده که این میزان نسبت به سال قبل نشان از رشدی ۱۴ درصدی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، رییس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: بانک توسعه صادرات ایران مصمم است با اعطای تسهیلات با نرخ‌های ترجیحی و مناسب از منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی، از روند تجاری‌سازی و تولید صادراتی شرکت‌های دانش بنیان پشتیبانی کند.
وی در همین زمینه یادآور شد: شرکت‌های دانش بنیان یزد سال گذشته از بسته های متنوع خدمات شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران شامل تسهیلات ارزی و ریالی، ضمانت نامه و اعتبار اسنادی داخلی ریالی، به ارزش ۹۲۱ میلیارد ریال و۱۵ میلیون یورو بهره‌مند شده‌اند.
رییس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: سال گذشته همچنین بالغ بر ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنایع صادرات محور استان یزد اعطا شده است.
وی اظهار داشت: شعبه یزد بانک توسعه صادرات تعامل مطلوبی با پارک علم و فناوری این استان و شرکت‌های دانش بنیان استان داشته و با برگزاری جلسات و شرکت در همایش‌های تخصصی خدمات و تسهیلات این بانک را به شرکت‌های دانش بنیان معرفی می‌کند.
 رویداد ملی «ارائه نیازهای فناورانه حوزه فولاد» همزمان با نمایشگاه INOTEX۲۰۲۱ با حمایت شبکه فن بازار ملی ایران، شهرک‌های صنعتی، پارک علم و فناوری یزد، مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی و شرکت سورنا ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل پارک پردیس تهران برگزار خواهد شد.
غفوری منش اعلام کرد بانک توسعه صادرات ایران نیز در این رویداد به عنوان حامی معنوی حضور خواهد داشت؛ علاقه مندان می‌توانند با شرکت در این رویداد آخرین اطلاعات در خصوص تسهیلات ارزان قیمت حوزه دانش بنیان از سوی بانک توسعه صادرات را از کارشناسان حاضر در این همایش دریافت کنند.
علاقه مندان جهت ثبت نام و شرکت در رویداد «ارائه نیازهای فناورانه حوزه فولاد» می‌توانند به سایت http://inotex.com/reversepitch مراجعه کنند.