۰ نفر

یازدهمین سالگرد فعالیت بانک دی؛

امسال شاهد توسعه خدمات و جهش بزرگ بانک دی خواهیم بود

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۰۴
کد خبر: 526183
امسال شاهد توسعه خدمات و جهش بزرگ بانک دی خواهیم بود

مدیرعامل بانک دی ضمن تبریک شروع دوازدهمین سال فعالیت بانک دی، از تمام تلاش‌های صادقانه همکارانو همدلی و اعتماد مشتریان و سهامداران قدردانی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن یازدهمین سالگرد تأسیس بانک دی، از برنامه‌ریزی برای گسترش خدمات و جهش بزرگ در فعالیت‌های این بانک در سال جاری خبر داد.

برات کریمی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

مشتریان گرامی، سهامداران گران‌قدر و همکاران ارزش‌آفرین بانک دی،

با تقدیم صمیمانه‌ترین درودها،

هر سال، هجدهمین روز اردیبهشت، یادآور شکفتن «دی» در تقویم اقتصاد ایران است و امسال در بهار ١٤٠٠، دی، یازده‌سالگی خود را متفاوت‌تر از  همیشه جشن می‌گیرد. بانک ارزش‌آفرین دی در حالی دوازدهمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند که توانسته با عبور از موانع صعب و تبدیل تهدیدها به فرصت‌های آینده‌ساز، مسیر رشد خود را پیروزمندانه طی کند.

خانواده بزرگ دی با عشق، توکل و سخت کوشی اثبات کردند که برای رسیدن به ارزش‌ها و اهداف، با همدلی و تلاش می‌توان هر مانع بزرگی را از پیش روی برداشت. اهالی «دی» از دل به دریای طوفانی زدن هراسی به خود راه ندادند، چرا که رسیدن به ساحل امن پس از طوفان را باور داشتند و در تنگنای ناامیدی و طوفان حوادث که از هر سو بر پیکر اقتصاد کشور تازیانه می‌زد، همنشین امید شدند تا در یکی از دشوارترین و ویژه‌ترین سال‌های اقتصادی کشور که هجوم بی‌رحمانه ویروس منحوس کرونا، تاب‌آوری اقتصادی را با بحران مواجه کرده بود، مهم‌ترین اتفاق را در تاریخ بانک رقم بزنند.

دی، اکنون پس از تلاطم‌های بسیار در سایه عزم همکاران پر تلاش، حمایت، همراهی و اعتماد مشتریان و سهامداران و نگاه استراتژیک تیم مدیریتی با تحقق افزایش سرمایه و اصلاح ساختار مالی با صلابت بیشتری در مسیر اهداف و کمک به رونق و خودکفایی اقتصادی کشور گام برمی‌دارد.

 در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، تلفیق برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و مدون صورت‌گرفته با عزم و اراده همکارانم در سرتاسر کشور، زمینه‌ساز تحولی شگرف و حضوری چشمگیر در عرصه کلان اقتصادی و کمک به تحقق و اجرایی‌شدن پروژه‌های استراتژیک و مهم اقتصادی کشور خواهد شد.

به همکاران و مشتریان و سهامداران گران‌قدر این نوید را می‌دهم که دی در آستانه جهشی بزرگ قرار دارد و با ایجاد ثبات و تلاش مجدانه می‌توان به درخشش هر چه بیشتر آن بر تارک اقتصادی کشور بیش از همیشه امید داشت.

وجود میلیون‌ها مشتری و حدود یک میلیون سهامدار ارزشمند به‌ویژه از گروه خانواده معزز شهدا و ایثارگران، نیروی انسانی جوان با انگیزه و مستعد، ساختار چابک و کارآمد و برخورداری از دارایی‌های ارزشمند، تنها بخشی از نقاط قوت این بانک جوان است که آن را از سایر رقبای هم‌طراز خود متمایز کرده است.

حال که پس از یازده سال خدمت صادقانه به عنوان نهادی خدمت‌رسان و خوشنام در نظام بانکی کشور شناخته می‌شویم، بر آنیم تا با توکل و استعانت از ذات اقدس الهی و همچنین جهد مستمر و اهتمام زایدالوصف، عرصه مقدس خدمت‌رسانی را بیش از گذشته فراخ و گسترده سازیم و با کاربست فناوری‌های نوین و نوظهور عرصه بانکداری، تجهیز بیش از پیش زیرساخت‌ها با تکنولوژی‌های روزآمد و نیز آراستن کارکنان به زینت دانش روز، پاسدار همراهی و وفاداری مشتریان باشیم و بتوانیم بیش از گذشته رضایت عموم ذی‌نفعان را برآورده سازیم.

ضمن تبریک شروع دوازدهمین سال فعالیت بانک دی، از تمام تلاش‌های صادقانه همکاران عزیز و همدلی و اعتماد مشتریان و سهامداران ارزشمند، قدردانی می‌کنم و دست همه ذی‌نفعان را برای همراهی هر چه اثرگذارتر در مسیر تعالی بانک به گرمی و صمیمانه می‌فشارم.»