۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

تراز مثبت بانک ملت در فروردین۱۴۰۰

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۱۰
کد خبر: 524030
تراز مثبت بانک ملت در فروردین۱۴۰۰

بانک ملت در فروردین ١۴٠٠، حدود سه هزار و ۶۸۵میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. تراز این بانک در این ماه هزار و ۶۶۰میلیارد تومان مثبت شد.

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ بانک ملت در فروردین ١۴٠٠،  حدود سه هزار و ۶۸۵میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب کرد که این رقم نسبت به ماه گذشته حدود ۴۴درصد کاهش و نسبت به فروردین ۹۹، ۷۱درصد افزایش یافته است.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک ملت، در فروردین سال جاری با افزایش ۶۸درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال قبلی به رقم دو هزار و ۲۵میلیارد تومان رسید. همچنین این رقم نسبت به اسفند سال ۹۹، ۶۴درصد افت کرده ‌است.

با نگاهی به درآمد تسهیلات اعطایی و سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک ملت می‌توان گفت که درآمد عملیاتی این بانک در فروردین ماه با رشد ۶۱درصدی نسبت به اسفند، به هزار و ۶۶۰میلیارد تومان رسیده است. همچنین این رقم نسبت به فروردین ۹۹، بیش از ۷۱درصد جهش داشته است.

بانک ملت در فروردین حدود ۶۴۱هزار و ۴۵۰میلیارد تومان سپرده‌های گوناگون‌ دریافت کرد. این رقم با افت ۴۱درصدیدر مقایسه با اسفند ۹۹، و رشد ۱۱۲درصدی آن نسبت به فروردین همان سال است. 

تسهیلات اعطایی بانک ملت در فروردین ماه به بیش از ۴۴هزار و ۱۵۵میلیارد تومان رسید که نسبت به اسفند ماه، رشد دو هزار درصدی را ثبت کرده است.

001

002