۰ نفر

یک مقام مسئول خبر داد؛

ارسال پیامک ویزیت به بیمه شدگان تامین اجتماعی

۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۳۲
کد خبر: 522712
ارسال پیامک ویزیت به بیمه شدگان تامین اجتماعی

رییس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی با اشاره به فعال شدن سرویس ارسال پیامک به بیمه شدگان پس از دریافت خدمات پزشکی در قالب نسخه الکترونیک گفت: همچنین هر بیمه شده می‌تواند تمام نسخ پزشکی که برایش ایجاد شده را در سامانه خدمات غیرحضوری مشاهده کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی اکبر ربیع زاده با اشاره به ارتقای فنی و زیرساختی نسخه الکترونیک و طرح خدمات غیرحضوری ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: دقیقا از روز آخر سال گذشته همکاران بسیج شدند تا در ایام نوروز زیرساخت های نسخه الکترونیک و طرح ۳۰۷۰ را ارتقاء دهند.

وی افزود: به شرایط پایداری رسیده ایم که در آن سرویس های غیرحضوری با حداقل قطعی و کندی روبه رو باشند.

رییس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی از ارسال پیامک ویزیت و خدمات پزشکی الکترونیک به بیماران با توقف صدور دفترچه های بیمه درمانی و اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک خبر داد و گفت: اطلاع رسانی از طریق پیامک فعال شده است. هر بیمه شده ای که شماره موبایلی به نام خودش داشته باشد، پیامکی مبنی بر صدور ویزیت و یا خدمات پزشکی الکترونیک برایش ارسال می شود.

ربیع زاده افزود: در طرح ۳۰۷۰  این امکان فراهم شده است که هر بیمه شده می تواند تمام نسخ پزشکی که برایش ایجاد شده را در سامانه خدمات غیرحضوری مشاهده کند. تمام سوابق درمانی قابل مشاهده است.