۰ نفر

مدیرعامل بانک دی؛

اعطای تسهیلات بانک دی به جامعه ایثارگری افزایش می‌یابد

۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۴۵
کد خبر: 518945
اعطای تسهیلات بانک دی به جامعه ایثارگری افزایش می‌یابد

مدیرعامل بانک دی از افزایش میزان اعطای تسهیلات بانک دی به جامعه ایثارگری خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، برات کریمی در مجمع برنامه عملیاتی شعب تهران گفت: بانک دی پس از برگزاری موفق مجمع عمومی فوق‌العاده که منجر به تصویب افزایش سرمایه 2 هزار و 243 درصدی بانک شد، برنامه‌های توسعه‌ای خود را با سرعت بیشتری عملیاتی خواهد کرد.

وی افزود: تلاش داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های افزایش سرمایه در کنار گسترش ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک، سهم بازار بیشتری از بازار پول را به‌دست آوریم.

کریمی در ادامه با اشاره به اینکه بانک دی در یک سال گذشته توانسته است در مسیر اصلاح ساختار مالی موفقیت‌های چشمگیری کسب کند، افزود: در سال 99، گروه مالی بانک دی با هدف نظام‌بخشی و بهبود زنجیره ارزش خدمات مالی شرکت‌های گروه بانک دی تشکیل شد که استفاده صحیح از ظرفیت‌های این گروه می‌تواند موجب افزایش رضایت همه ذی‌نفعان بانک شامل مشتریان، سهامداران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شود.

مدیرعامل بانک دی اظهار داشت: در سال جاری همکاری‌های بانک دی و صندوق توسعه ملی به‌طور چشمگیری تقویت خواهد شد و با این همکاری‌ها، در نظر داریم از بخش تولید به‌ویژه طرح‌های تولیدی مطرح‌شده از سوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران حمایت های بیشتری انجام دهیم.

کریمی افزایش ارائه تسهیلات به جامعه ایثارگری را از دیگر برنامه‌های مهم بانک دی در سال 1400 عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم روند آغاز شده از سال گذشته مبنی بر بهینه‌سازی نسبت نرخ سود منابع و مصارف را ادامه دهیم و در این میان، تنوع‌بخشی به تسهیلات و طرح‌های بازاریابی را جزء اولویت‌های اصلی قرار می‌دهیم.

در پایان این نشست که با حضور اعضای هیئت‌عامل بانک دی و مدیران شعب شهر تهران برگزار شد، از رؤسای شعب شریعتی، وزرا و یافت‌آباد به دلیل کسب موفقیت‌های بیشتر در اکثر شاخص‌های عملکردی، تقدیر شد.