۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

رونمایی از محصول جدید بیمیتو/ پرداخت خسارت بیمه به صورت آنلاین

۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۰۵
کد خبر: 510817
رونمایی از محصول جدید بیمیتو/ پرداخت خسارت بیمه به صورت آنلاین

صبح روز جاری از محصول جدید بیمیتو، در حوزه پرداخت آنلاین خسارت رونمایی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، صبح امروز از محصول جدید بیمیتو در حوزه پرداخت آنلاین خسارت، با حضور مدیرعامل، رییس و عضو هیات مدیره بیمیتو رونمایی شد.

بیمیتو یک استارتاپ و وب سایت و اپلیکیشنی جهت خرید، مقایسه و مدیریت آنلاین بیمه بوده که به وسیله آن می‌توان از اطلاعاتی چون قیمت، میزان پوشش و سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه آگاه شد و با مقایسه آنان به صورت آگاهانه خرید کرد. همچنین به کمک بیمیتو می‌توان بیمه‌ها را مدیریت کرد و به اطلاعات مختلف بیمه‌ای دسترسی داشت.

بیمیتویی که اکنون در حال فعالیت است، حاصل ادغام دو استارتاپ بیمه‌ای بیمیتو و ازکی است که از اسفند ماه 98 در راستای ایجاد شفافیت و افزایش رضایت مردم فعالیت خود را گسترش دادند.

در ابتدای رونمایی از محصول جدید بیمیتو، تیم لطیف رییس هیات مدیره بیمیتو، با اشاره به موضوع کرونا گفت: کرونا سبب شده تا فعالیت ما گسترش بیشتری داشته باشد و تمایل افراد به استفاده از خدمات آنلاین بیشتر شود. دریافت خسارت بیمه فرایندی بسیار پیچیده بوده و بسیاری از مردم به دنبال آن نمی‌روند اما هدف ما آنلاین کردن این فرایند برای تسهیل کار و نیز صرفه‌جویی در زمان افراد بوده است.

حامد ولی‌پوری مدیر عامل بیمیتو، در نشست رونمایی از محصول جدید بیمیتو گفت: بررسی‌های در زمان آغاز کار، حاکی از آن بود که بسیاری از مردم در خصوص چگونگی خرید بیمه و ... با مشکل مواجه هستند و فعالیت ما در پاسخی به این چالش ایجاد و سپس گسترش یافت و پس از آن علل نارضایتی مردم از صنعت بیمه را نیز مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: در صنعت بیمه ایران حدود ٨٠درصد ضریب خسارت است؛ یعنی بیمه حدود 80 تا 85درصد از آنچه را که دریافت می‌کند دوباره به عنوان خسارت پرداخت می‌کند؛ با این وجود مردم از بیمه ناراضی هستند و ما به بررسی علت و چرایی این موضوع پرداختیم؛ بررسی‌های ما حاکی از آن بود که مردم از مراکز پرداخت، دریافت و.... خسارت اطلاعی نداشتند و در نتیجه این امر نیز خسارتی که به آنان پرداخت می‌شد، برایشان راضی‌کننده نبود.

ولی پوری افزود: قصد ما پاسخ به چالش پرداخت خسارت از سوی مراکز بیمه و نارضایتی‌های مردم بود؛ بنابرآن تمام موارد یادشده از سوی ما پیگیری شد.

وی در ادامه گفت: در بحث خسارت نیز ما بر روی بحث نیازسنجی متمرکز شدیم و موضوع خسارت از دغدغه‌های اصلی ما بود؛ مضاف بر آن از دلایل اصلی ایجاد بیمیتو نیز تسهیل روند برای افراد است.

ولی‌پوری تصریح کرد: محصولی که امروز از آن رونمایی می‌شود، پاسخی به چالش‌های صنعت بیمه است؛ برای پاسخ به این چالش‌ها سرویسی در جهت پرداخت آنلاین خسارت بیمه راه‌اندازی شده و مردم دیگر برای دریافت خدمات نیازی به حضور فیزیکی نخواهند داشت؛ ما در این سرویس برای ارزیابی میزان خسارت از کارشناسان بیمه مرکزی مستقل از شرکت بیمه استفاده می‌کنیم و باور داریم این سرویس در ایران نیز موفق خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تا به امروز هیچ گونه تقلبی در فرایند بیمیتو رخ نداده است، اظهار داشت: ما سعی کردیم تا به کمک هوش مصنوعی، تقلب در این سرویس را کاهش دهیم و در هر صورت نمی‌توان گفت یک سرویس هیچ گونه خطایی ندارد.

تیم لطیف، رییس هیات مدیره بیمیتو نیز در این نشست اظهار داشت: همه استارتاپ‌ها به دنبال تسهیل زندگی و آزادسازی وقت برای افراد هستند و هدف ما نیز همین است. هدف ما همواره این بوده که کاری کنیم تا روندها آسان شود و در بخش بیمه نیز نمی‌توان فروش بیمه را از پرداخت خسارت جدا کرد و ما کل این فرآیند از فروش تا پرداخت خسارت را پذیرفته‌ایم که می‌تواند به رضایتمندی بیشتر بیانجامد.

حامد ولی‌پور نیز در پی این صحبت‌ها یادآور شد: رشد اقتصادی و بالا رفتن کیفیت زندگی مردم به صنعت بیمه پویا وابسته است؛ ما با ارایه سرویس‌های مختلف به مردم، به آن‌ها اطمینان می‌دهیم که بیمه می‌تواند نقش موثری در زندگی آنان داشته باشد و آرامش خاطر را برایشان به همراه آورد.

ارس اناری، رییس هیات مدیره بیمیتو در پایان عنوان کرد: آغاز به کار بیمیتو از حدود 4سال پیش بود و  کم کم باید آماده ورود بیمه‌های دنیا به صنعت بیمه ایران نیز باشیم و جای زیادی برای پیشرفت در این صنعت وجود دارد.

بیمیتو