۰ نفر

قائم مقام ملل مطرح کرد؛

حمایت از ایده‌ها توسط موسسه اعتباری ملل

۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲
کد خبر: 507721
حمایت از ایده‌ها توسط موسسه اعتباری ملل

آقای مروجی گفت: در سال های گذشته ایده ها در قشر تحصیل کرده و جوان صرفاً در حد یک طرح باقی می ماند و عملا به مرحله اجرا نمی رسید. لذا بر آن شدیم تا درکنار این عزیزان از مرحله ایده تا عمل حضوری فعال تر داشته باشیم تا علاوه بر اشتغال زایی و تسهیل امور، نقشی هم در این مسیر ایفا، کرده باشیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، ایشان در خصوص نحوه شرکت علاقه مندان در این کمپین بیان داشتند که از طریق فضای مجازی و بسترهای طراحی شده همه صاحبان ایده و طرح می توانند با مراجعه به سایت (ایده تا عمل) در این پویش شرکت کنند.

قائم مقام موسسه اعتباری ملل گفت: پس از بررسی و پایش طرح ها توسط تیم داوری و براساس عملیاتی شدن طرح ها موارد به معاونت اعتباری جهت اعتبار سنجی، تایید و اعطای تسهیلات ارسال  می گردد که پس از تایید نهایی و اعطای تسهیلات این موسسه در کنار ایده های خلاق و موثر خواهد ماند.

ایشان اضافه کردند که هر ایده ای که خوب و عملیاتی باشد لایق دریافت این تسهیلات خواهد شد و کسب و کارها و ایده های حوزه بانکداری الکترونیک بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

قائم مقام موسسه اعتباری ملل با بیان اینکه این موسسه قریب به دوسال در تدارک برگزاری و اجرای این پویش بود بروز مشکلاتی در این راه را علت تاخیر دوساله این موضوع دانستند که اکنون به لطف خدا و با تلاش همکاران به مرحله اجرا درآمده است.

در پایان وی ضمن اعلام اینکه همواره دغدغه اصلی این موسسه حمایت از طرح ها و ایده های بکر و نو بوده ضمن اشاره به ضعف سیستم آموزشی در خصوص تعلیم و تربیت دانش آموختگان براساس مطالعات تئوری بیان داشتند همواره دانش آموختگان بعد از فراغت از تحصیل دغدغه کار و مشکلات ناشی از آن را دارند. لذا موسسه اعتباری ملل به نوبه خود در این مسیر پیشقدم شد تا به سهم خود از این قبیل کسب و کار ها  حمایت بعمل آورد.

ایشان از تمامی سازمان ها و نهادها با توجه به استقبال جوانان از این طرح درخواست کرد با اجرای پویش های مشابه از ایده های نو حمایت کنند.