۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

تداوم عملکرد خوب موسسه اعتباری ملل/ «وملل» در ۹ماه بیش از سال گذشته سود ساخت!

۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۴۲
کد خبر: 502173
تداوم عملکرد خوب موسسه اعتباری ملل/ «وملل» در ۹ماه بیش از سال گذشته سود ساخت!

موسسه اعتباری ملل در ۹ماه سال ۹۹ توانست عملکردی خوبی از خود به جای بگذارد و نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۵۰درصدی سود انباشه را ثبت کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، موسسه اعتباری ملل در ۹ماه سال‌جاری، درآمدهای مشاع خود را ۲۰درصد افزایش داد و از رقم ۲۷هزار میلیارد ریال به بیش از ۳۳هزار میلیارد ریال رسید. با وجود رشد ۲۱درصدی سود علی‌الحساب سپرده‌های سپرده‌گذاری، «وملل» توانسته است سهم خود از درآمدهای مشاع را با رشد ۲۰درصدی تداوم بخشد. به عبارت دیگر این موسسه توانست از ابتدای سال تا انتهای آذرماه، بیش از ۱۳هزار و ۸۰۰میلیارد ریال سهم خود از درآمدهای مشاع دست یابد.

براساس این ، مجموع درآمدهای این موسسه در ۹ماهه منتهی به آذر سال۹۹ نسبت به دوره مشابه سال گذشته از عدد ۱۵هزار و ۲۰۰میلیارد ریال عبور کرد و رشدی ۲۷درصدی را ثبت کرد.

با کسر هزینه‌های موسسه، سود قبل از مالیات آن با رشد ۵۱درصدی، از هزار و ۵۵۰میلیارد ریال به بیش از دو هزار و ۳۴۰میلیارد ریال رسیده است. این در حالی است که این موسسه موفق شد هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول را به صفر برساند.

در نهایت می‌توان مشاهده کرد که سود انباشته پایان دوره ۹ماهه با رشدی ۵۰درصدی به عدد سه هزار و ۶۲۰میلیارد ریالی رسیده است. این رقم حاصل شده از مجموع سود انباشه در سال مالی۱۳۹۸ حدود ۴۲درصد بیشتر است و به ازای هر سهم توانسته سود بیشتری را به‌دست آورد.