۰ نفر

جشنواره بیمه‌های زندگی بیمه ملت با جوایز ارزنده برگزار می‌شود

۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷
کد خبر: 488731
جشنواره بیمه‌های زندگی بیمه ملت با جوایز ارزنده برگزار می‌شود

جشنواره بیمه‌های زندگی بیمه ملت با جوایز ارزنده از ابتدای آذر تا پایان سال 99 برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، با توجه به شرایط فعلی (کرونا) و نیاز مبرم به داشتن یک پشتوانه مالی در شرایط سخت و بهنگام؛ بیمه زندگی بیمه ملت برآن شد تا نسبت به تشویق کلیه بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی برای فعال‌نگه‌داشتن بیمه‌نامه‌های خود و استفاده از مزایای آن در مواقع ضروری اقدامات موثری را انجام دهد و در این راستا جشنواره‌ بیمه‌های زندگی بیمه ملت از آذر ماه آغاز و تا انتهای سال ادامه خواهد داشت.

هدف از برگزاری این جشنواره ترویج مفاهیم بیمه‌ای، افزایش دانش و توسعه نگرش و باور در حوزه بیمه بوده و بر ضرورت خرید بیمه زندگی، ویژگی‌های حمایتی این رشته بیمه‌ای از خریداران این بیمه‌نامه‌ها و افراد تحت پوشش آنها، قابل اتکا بودن در شرایط دشوار، مدیریت و انتقال ریسک و... تاکید می‌کند.

بنابراین گزارش، بیمه‌گزاران می‌توانند با پرداخت اقساط پیش از موعد، پرداخت اقساط معوق و واریز به حساب بیمه‌نامه‌های سپرده زندگی، امتیاز خود را در طول جشنواره افزایش داده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

این جشنواره از آذر 99 تا پایان سال برگزار می‌شود و امتیاز پیش‌فرض به کلیه بیمه‌گزاران تعلق گرفته است و امتیازات، در طول جشنواره به شرح زیر به‌روزرسانی می‌شوند.

7

8

**استعلام میزان امتیاز

با توجه به شرایط پاندمی و الکترونیک بودن بیمه زندگی، امکانی فراهم شده تا هر یک از شرکت‌کنندگان، بتوانند امتیازات خود در این جشنواره به صورت اینترنتی مشاهده کنند.

امتیاز بیمه‌گزاران، برای هر یک از بیمه‌نامه‌های آنان، به صورت مجزا و برای شماره تلفن همراه ثبت شده در سیستم بیمه‌های زندگی ارسال شده و بیمه‌گزاران می‌توانند با استفاده از لینک دریافتی، امتیاز کلی و تعداد معوقات هر یک از بیمه‌نامه‌های خود را مشاهده کنند.

گفتنی است این امتیازات در طول جشنواره به صورت روزانه به‌روزرسانی خواهد می‌شود.

-لینک استعلام میزان امتیاز بیمه‌نامه‌های بیمه‌گزاران:

  http://melat.ir/life/insurer

**جوایز جشنواره

در پایان هر ماه، به یک نفر از بیمه‌گزاران به قید قرعه، یک گوشی تلفن همراه اهدا می‌شود و در پایان هر فصل (آذر و اسفند 99) نیز به یک نفر از بیمه‌گزاران برنده در قرعه‌کشی، 200 میلیون ریال وجه نقد پرداخت می‌شود.

در ابتدای هر ماه نیز امتیازات از طریق پیامک، به شرکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی می‌شود.

6