۰ نفر

کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی؛

ساعت کار بانک‌های خصوصی مشخص شد

۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۲
کد خبر: 486892
ساعت کار بانک‌های خصوصی مشخص شد

کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی نحوه خدمات‌رسانی و ساعت کار بانک‌های خصوصی در هفته آتی را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، کانون بانک ها موسسات اعتباری خصوصی طی نامه‌ای به اعضا این کانون در خصوص ساعت کار بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۹ اعلام کرد: در پی رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا توسط مردم، ستاد مزبور اعلام نموده است هشدار وضعیت قرمز ۱۶۰ شهر به ۶۴ شهر تنزل یافته و به وضعیت نارنجی تغییر یافته است. از این رو کارکنان محترم بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی در مجموعه تمامی ادارات و یا شعب حداکثر به تعداد ۵۰ درصد از آنان در شهرهایی با وضعیت قرمز، دو سوم آنان، در شهرهایی با وضعیت نارنجی (از جمله کلان شهرهای تهران، البرز، قم و... و.) سایرین در شهرهایی با وضعیت زرد به میزان ۱۰۰ درصد حضور خواهند یافت.

بدین ترتیب در شهرهای با هشدار قرمز به میزان ۵۰ درصد و با هشدار نارنجی به تعداد یک سوم آنان می توانند به صورت نوبتی از دورکاری استفاده نمایند.

خاطر نشان می‌نماید استفاده از رویه دورکاری هرگز نبایستی موجب تعطیلی یا عدم ارائه خدمات بر هیچ یک از رسته های تخصصی و با امور بانکی گردد. ضمنا ساعات پذیرش مراجعین در ایام هفته کماکان ۸ بامداد الی ۱۴ و روزهای پنجشنبه تا ۱۲:۳۰ خواهد بود. مجددا خواهشمند است دستور فرمایند رعایت پروتکل های بهداشتی در کلیه واحد مستمرا توسط مدیران آنها مورد کنترل و نظارت قرار گیرد.