۰ نفر

یک مقام مسئول خبر داد؛

اعلام نتایج ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان

۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۴۴
کد خبر: 486080
اعلام نتایج ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن نتایج ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی این صندوق خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،  محمود مرتضایی فرد با اشاره به مشخص شدن نتایج ثبت‌نام وام ضروری 10 میلیون تومانی این صندوق گفت: نتایج مرحله نخست ثبت‌نام وام ضروری که 30 آبان ماه مهلت ثبت‌نام آنلاین آن به اتمام رسیده بود، مشخص شده و 129 هزار و 750 نفر واجد شرایط دریافت این تسهیلات شدند.

مرتضایی فرد با بیان اینکه «نتایج و اسامی واجدان شرایط از 10 آذرماه در سایت اصلی صندوق بازنشستگی قابل مشاهده است» گفت: اسامی واجدین شرایط در سایت صندوق به نشانیcspf.ir قرار گرفته و افراد می‌توانند با شماره دفترکل بازنشستگی، کد ملی و شماره حساب بانک صادرات که از آن حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، نتایج اعلامی را مشاهده کنند.

وی به متقاضیانی که از لیست دریافت کنندگان وام ضروری در این مرحله حذف شده‌اند، اشاره کرد و افزود: ورثه پسر که در سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می‌شوند، وظیفه بگیران تک ورثه‌ای که سن آنان بیش از 80 سال باشد، بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد و رکوردهایی که فرم رضایت نامه وراث آنها در سامانه تأیید نشده باشد، چهار دسته‌ای هستند که در ابتدا از لیست واجدان شرایط حذف شده‌اند.

مرتضایی فرد اظهارکرد: پس از حذف این چهار گروه، تمامی متقاضیان باقی مانده بر اساس عواملی چون مجموع مانده وام‌های ضروری دریافتی (به ترتیب از کمترین به بیشترین مجموع وام دریافتی) و حقوق دریافتی (بر اساس آخرین حکم صادره و به ترتیب از کمترین به بالاترین حقوق دریافتی) به صورت سراسری اولویت بندی شدند و در نهایت تعداد 129 هزار و 750 نفر واجد شرایط دریافت وام شدند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه «سقف اولویت بندی پرداخت وام برای هر ماه 21 هزار و 625 دفترکل است» گفت: این تسهیلات در شش مرحله پرداخت می‌شود که در مجموع 129 هزار و 750 دفترکل وام را دریافت می‌کنند.

مرتضایی فرد یادآور شد: تسهیلات از اواخر آذر 99 تا اردیبهشت 1400 به حساب واجدان شرایط واریز می‌شود.