۰ نفر

مدیرعامل بیمه آسیا:

عملکرد هفت ماهه بیمه آسیا بسیار درخشان و امیدوار کننده است

۵ آذر ۱۳۹۹، ۹:۲۵
کد خبر: 484577
عملکرد هفت ماهه بیمه آسیا بسیار درخشان و  امیدوار کننده است

رشد 37 درصدی پرتفوی و کاهش 4.1 درصدی نسبت خسارت از ویژگی های مهم فعالیت فنی بیمه آسیا در هفت ماهه نخست سال جاری است.

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در جلسه معارفه احمد دارابی سرپرست مدیریت پروژه توسعه امور فنی مناطق، با تبریک هفته بسیج به کلیه بسیجیان غیور کشور به ویژه اعضای بسیج پایگاه مقاومت بیمه آسیا، تاکید کرد: در شرایط دشوار اقتصادی ناشی از تحریم ها و شیوع بیماری کرونا، یکی از موثرترین راهبردها برای حل مشکلات، حرکت جهادی و تفکر بسیجی است.

مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه این جلسه، گزارشی از فعالیت بیمه آسیا در هفت ماهه نخست امسال ارائه کرد و عملکرد فنی شرکت را در این مدت درخشان و بسیار امیدوارکننده خواند و رشد 37 درصدی تولید و کاهش4.1 درصدی نسبت خسارت بیمه آسیا را از ویژگی های مهم عملیات بیمه ای در این بازه زمانی توصیف کرد.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا در ادامه، به موضوع ایجاد مدیریت پروژه توسعه امور فنی مناطق اشاره کرد و هدف از این تصمیم را در راستای افزایش حدود اختیارات مناطق و تسریع در انجام کارها و کاهش چرخه اداری و در نهایت افزایش چابکی در شرکت عنوان نمود.

مسعود بادین تصریح کرد: ارائه شیوه نامه اجرایی در امور فنی، گزارش های دوره ای و کنترل های عملیاتی و تسهیل در هماهنگی مناطق با بخش های فنی شرکت را از وظایف اصلی این مدیریت جدید اعلام کرد.

در این جلسه همچنین، بهروز ناظمی عضو هیات مدیره و معاون امور استان ها و شبکه فروش، مهدی شریفی عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت، غلامرضا سرلک معاون فنی بیمه های اموال و محمد افتخاری معاون مالی و اقتصادی، در سخنانی با تقدیر از تصمیم شایسته مدیرعامل بیمه آسیا در ایجاد مدیریت پروژه توسعه امور فنی مناطق، این اقدام را در جهت تقویت عملکرد مناطق و شعب و حمایت هر چه بیشتر از شبکه فروش و همچنین بهبود کارایی شرکت، توصیف کردند.