۰ نفر

اولین جلسه کمیته فنی-تخصصی انتخاب مدیران و کارمندان شایسته صنعت بیمه برگزار شد

۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۹:۰۷
کد خبر: 480155
اولین جلسه کمیته فنی-تخصصی انتخاب مدیران و کارمندان شایسته صنعت بیمه برگزار شد

با پایان یافتن مهلت معرفی نامزدهای پیشنهادی برای انتخاب به عنوان مدیران و کارمندان شایسته صنعت بیمه توسط شرکت‌های بیمه، اولین جلسه کمیته فنی- تخصصی به منظور هماهنگی و بررسی مدارک و مستندات ارسالی تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در ابتدای این جلسه باقری دبیر ستاد انتخاب کارکنان شایسته با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری دومین دوره این آیین، به آمار مشارکت دو برابری شرکت‌های بیمه در مقایسه با سال گذشته اشاره کرد و میزان مشارکت را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

براساس این گزارش در ادامه این جلسه اعضاء در خصوص کیفیت برگزاری و داوری مستندات ارسالی به بحث و تبادل نظر پرداختند و نهایتا مقرر گردید به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی، جلسات بررسی نامزدهای پیشنهادی، در دو سطح مجازی و حضوری به صورت توامان برگزار گردد.

لازم به ذکر است نتایج حاصله در این کمیته جهت اتخاذ تصمیم نهایی و انتخاب مدیران و کارمندان شایسته صنعت بیمه به ستاد مربوطه ارائه خواهد شد.

گفتنی است آقایان محمد جواد آقاجری مدیر کل نظارت بر شرکت‌های بیمه و هماهنگی امور استان‌ها، علی اسمعیلی پور مدیر کل بیمه های اتکایی باربری، کشتی و هواپیما، علیرضا باقری مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و مهدی نمن الحسینی مدیرکل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه‌ای ، اعضای کمیته فنی- تخصصی انتخاب مدیران و کارمندان شایسته صنعت بیمه هستند.

مدیران و کارکنان شایسته صنعت بیمه در روز بیمه و همزمان با بیست و هفتمین همایش بیمه و توسعه معرفی می شوند.