۰ نفر

بر اساس اعلام کانون بانک‌های خصوصی،

ساعت کار بانک‌های خصوصی تغییر کرد

۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲
کد خبر: 476372
ساعت کار بانک‌های خصوصی تغییر کرد

بر اساس اعلام کانون بانک‌های خصوصی، ساعت کار بانک‌های خصوصی از روز دوشنبه پنجم آبان ماه تا پایان ماه جاری تغییر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، با توجه به اعمال برخی محدودیت ها در پی شیوع ویروس کرونا، کانون بانک های خصوصی طی اطلاعیه ای به اعضاء خود از ساعات کاری جدید بانک های خصوصی تا پایان آبان ماه سال جاری خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن ارسال تصویر نامه شماره ۳۴۴۰۱/۱/۹۹ مورخ ۳ آبان ماه ۱۳۹۹ استاندار محترم تهران از کلیه اعضاء محترم در خواست می گردد اجازه فرمایند ۵۰ درصد از کارکنان شعب و واحدهای اداری در استان تهران و ۳۰ درصد آنان در سایر استان‌ها از طریق نوبت بندی و یا دورکاری نسبت به ارائه خدمات خود تا پایان آبان ماه سال جاری اقدام فرمایند.

بدیهی است تعیین ساعات کار کارکنان کلیه واحدها از شنبه تا چهارشنبه بعد از ساعت ۷:۳۰ بامداد و حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ بعدازظهر و پنج شنبه ها تا ساعت ۱۳ در اختیار مدیریت محترم هر یک از بانک‌ها و موسسات اعتباری بوده و پذیرش مراجعین نیز از ساعت ۸ تا ۱۴ و پنج‌شنبه ها از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ خواهد بود.

لازم به ذکر است، با صدور این اطلاعیه الزامی است، در تهران ۵۰ درصد کارکنان بانک ها و در شهرستان ها ۷۰ درصد کارکنان در محل خدمت خود حاضر بوده و مابقی نیز از طریق نوبت بندی و یا دورکاری نسبت به ارائه خدمات خود تا پایان آبان ماه سال جاری اقدام فرمایند.