۰ نفر

به منظور قدردانی از زحمات پرستاران و کادر درمان کشور؛

بانک سینا طرح تسهیلات «مهر سینا» را اجرایی کرد

۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۵۱
کد خبر: 460423
بانک سینا طرح تسهیلات «مهر سینا» را اجرایی کرد

طرح تسهیلات «مهر سینا» به پاس زحمات و قدردانی از تلاش ها و جانفشانی‌های کادر درمان و کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به ویژه پرستاران، از سوی بانک سینا اجرایی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، این طرح در راستای قدردانی از زحمات کادر زحمتکش درمان به عنوان قهرمانان ملی کشور که با وجود محدودیت‌ها در شرایط سخت فعلی در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، به تصویب و اجرا رسیده است.

این تسهیلات به دو صورت انفرادی با مراجعه و درخواست حضوری اشخاص و همچنین به صورت گروهی در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری با بیمارستانها و مراکز درمانی قابل پرداخت است.

تسهیلات انفرادی مهر سینا مشمول آن دسته از پرستاران و کادر درمانی و کارکنان مراکز درمانی و بیمارستان‌هایی است که بر اساس گواهی ارائه شده توسط ارکان اصلی، محل خدمت این افراد به طور مستقیم درگیر بیماران کرونایی بوده و در بخش‌های کرونا فعالیت داشته‌اند.

مدت زمان اجرای این طرح تا پایان سال ۹۹ است و حداکثر تا مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال با نرخ ۱۵ درصد و بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه پرداخت می شود.

همچنین بر اساس تسهیلات گروهی مهر سینا، تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌توانند بر اساس رسوب منابع در حساب سپرده قرض الحسنه جاری و جاری کارت از تسهیلات مبادله ای به نفع خود یا کارکنان، بسته به رسته‌های شغلی از تسهیلاتی حداکثر به میزان ۳۰۰ میلیون ریال، ۵۰۰ میلیون ریال و ۱ میلیارد ریال استفاده کنند.

گفتنی است این بانک در راستای تامین نیازهای مالی پزشکان و با هدف توسعه و ارتقاء خدمات درمانی و بهداشتی در جامعه، نسبت به پرداخت تسهیلات خرید و تجهیز مطب و داروخانه با شرایط ویژه نیز اقدام نموده است.