۰ نفر

مدیرعامل بانک مهر ایران مطرح کرد:

پیروزی در جنگ اقتصادی با تحقق نقش بانک در رونق تولید و ایجاد اشتغال

۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۲۹
کد خبر: 460265
پیروزی در جنگ اقتصادی با تحقق نقش بانک در رونق تولید و ایجاد اشتغال

مدیرعامل بانک مهر ایران ضمن تبریک فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: پیروزی در جنگ اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه میسر می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران با اشاره به نقش فرهنگ ایثار و ایثارگری در جامعه بیان داشت: امروز عرصه های ایثار تغییر کرده و بیش از هر زمان دیگری، توسعه مفهوم ایثار و ایثارگری در جامعه ایران نیاز است.

وی افزود: در گذشته انسان ها برای تحقق و حفظ آرمان هایشان از جان خویش دست می کشیدند، در حالی که امروز نگاه مادی انسان ها بیشتر گسترش یافته و نیاز است تا بار دیگر فرهنگ ایثار، ازخود گذشتگی و شهادت احیا شود.

مدیرعامل بانک مهر ایران ادامه داد: استراتژی دشمنان به جنگ اقتصادی تغییر کرده و لازم است همانگونه که در دوران دفاع مقدس تمام اقشار با همدلی و ایثار برای دفاع از کشور بسیج شدند، برای رونق اقتصادی نیز تلاش کنند.

وی نظام بانکی را از مهمترین ارکان اقتصاد کشور دانست و اظهارداشت: هر تلاشی که در راستای تحقق نقش بانک در رونق تولید و ایجاد اشتغال انجام گیرد، در حقیقت حرکتی برای پیروزی در جنگ اقتصادی است.

دکتر مرتضی اکبری تصریح کرد: خوشبختانه به دلیل ماهیت بانک مهر ایران این روحیه در میان همکاران به شدت وجود دارد و کارکنان بانک در این شرایط اقتصادی به شکل جهادی عمل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشور بانک مهرایران موفق به رشد ۱۷ درصدی در منابع و همچنین کاهش و حفظ مطالبات به میزان یک درصد شده است که این امر به اهتمام همکاران و تلاش های جهادگرانه آنان دلالت دارد.

مدیرعامل بانک مهرایران، حفظ روحیه همدلی و همکاری را رمز پیروزی در دفاع مقدس دانست و گفت: درحال حاضر در سیستم اداری کشور نیاز به همان روحیه داریم؛ زیرا کاهش همدلی موجب هدر رفتن انرژی و توان مجموعه خواهد شد.

در پایان، باتوجه به شرایط شیوع بیماری در کشور و به علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی لوح تقدیری و هدیه‌ای به رسم یاد بود به اکبر ترکیان رییس اداره کل حسابداری و بودجه که از آزادگان هشت سال دفاع مقدس است به نمایندگی از طرف آزادگان، جانبازان و ایثارگران بانک، اهدا شد.

شایان ذکر است، در این مراسم مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت و محبوبه رنجبر رئیس اداره کل روابط عمومی نیز حضور داشتند.