۰ نفر

پیام مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار؛

همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران، تقویت و استحکام شبکه بانکی را به ارمغان می‌آورد

۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶
کد خبر: 457731
همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران، تقویت و استحکام شبکه بانکی را به ارمغان می‌آورد

رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روزخبرنگار گفت: اصحاب رسانه نماد شفافیت و آگاهی در جامعه هستند و بی‌تردید تلاش‌های خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه همراه با ارائه پیشنهادها و بیان انتقادات کارآمد، راهکاری سازنده در مسیر رشد و توسعه نظام بانکی و اقتصادی ایران اسلامی است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ متن کامل پیام کورش پرویزیان به شرح ذیل است؛

روز خبرنگار، یادآور زحمات بی دریغ و تلاش های خالصانه اصحاب رسانه و فرصتی است گران‌بها برای پاسداشت مقام رفیع مجاهدانی که در راه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند.

ضمن گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به همه اصحاب پرتلاش این عرصه تبریک می‌گویم و از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران در تولید و انعکاس دقیق اخبار وگزارش‌هایی که ترسیم کننده دستاوردهای نظام بانکی است و تقویت و استحکام شبکه بانکی را به ارمغان می‌آورد، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در سایه تلاش و همراهی شما اصحاب محترم رسانه، شاهد توسعه پایدار و روز افزون شبکه بانکی در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است؛ باشیم.