۰ نفر

توصیه‌هایی برای خرید ماشین لباسشویی

۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸
کد خبر: 505497
توصیه‌هایی برای خرید ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از لوازم منزل ضروری و پرکاربرد است که تقریباً همه خانواده های ایرانی از آن استفاده می کنند. به طوری که این روزها گذران زندگی بدون لباسشویی شاید حتی غیرممکن به نظر بیاید! به خصوص زوج های جوان برای شروع زندگی خود حتماً به ماشین لباس شویی نیاز پیدا خواهند کرد و این دستگاه در جهیزیه اکثر خانم ها وجود دارد.

انواع مختلفی از ماشین لباسشویی در بازار موجود است که از میان آنها می توان به ماشین لباسشویی بست، امرسان، ایکس ویژن، ال جی، پاکشوما، سامسونگ و آبسال اشاره کرد. همان طور که می دانید قیمت لوازم خانگی اخیراً دچار نوسانات زیادی شده و بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا با پرداخت هزینه های کمتر نسبت به خرید محصولات ایرانی اقدام کنند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، می توانید برای دریافت قیمت ماشین لباسشویی ایرانی و اطلاع از نحوه خرید لوازم خانگی مورد نظر خود از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر پارسیان تماس بگیرید.

انواع ماشین لباسشویی موجود در بازار

اما کدام نوع ماشین لباسشویی برای شما مناسب تر است؟ برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید به بودجه خود برای خرید لباسشویی توجه کنید.

ل

ماشین لباسشویی دستی

اگر قصد پرداخت هزینه های سنگین را ندارید، می توانید نسبت به تهیه ماشین لباسشویی دستی و مدل های پایه ای اقدام کنید. این دستگاه ها که معمولاً ابعاد کوچکی دارند، برای مصارف شخصی، شستشوی لباس کودک و استفاده در مسافرت از کارایی مناسبی برخوردارند.

ماشین لباسشویی هوشمند

اما اگر به تکنولوژی روز علاقه دارید، می توانید از ماشین لباسشویی هوشمند استفاده کنید. این دستگاه قابلیت اتصال به شبکه هوشمند خانگی را دارد و امکانات متعددی مانند کنترل از طریق موبایل و تبلت را به شما می دهد. اغلب ماشین های لباسشویی هوشمند علاوه بر شستشوی البسه، از امکاناتی مانند تنظیم میزان گرمی و سردی آب، برنامه های مختلف شستشو و سنسورهای چندگانه جهت عیب یابی خودکار بهره می برند.

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

از دیگر انواع لباسشویی باید به ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک اشاره کنیم که شاید بتوان آن را محبوب ترین مدل در میان کاربران دانست. با خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک، پس از قرار دادن لباس ها در مخزن و تنظیم برنامه شستشو، دیگر نیازی به حضور شما در کنار لباسشویی نیست و دستگاه به صورت خودکار البسه را شسته و به شما تحویل می دهد. مجهز بودن به امکاناتی مانند برنامه های شستشوی مختلف، امکان اضافه کردن لباس حین شستشو و ظرفیت مخزن بر روی قیمت ماشین لباسشویی اتوماتیک تأثیرگذارند.

لل

ماشین لباسشویی بخارشوی

برخی از ماشین های لباسشویی از قابلیت بخارشو بهره می برند. این دستگاه ها لباس ها را صاف و بدون چین و چروک تحویل می دهند و مواد حساسیت زا را به طور کامل از روی البسه و ملافه ها از بین می برند. از این جهت می توان ماشین لباسشویی بخارشوی را برای افراد مبتلا به آلرژی و بیماری های تنفسی انتخاب مناسبی دانست.

ماشین لباسشویی خشک کن دار

با خرید ماشین لباسشویی خشک کن دار دیگر نیازی به پهن کردن لباس های شسته شده بر روی بند رخت نخواهید داشت. این نوع ماشین لباسشویی دارای مخزن خشک کن است و لباس ها را به صورت خشک شده به شما ارائه می دهد. برخی مدل ها دارای یک سطح خشک کردن ملایم نیز هستند که برای لباس های ظریف که باید به دقت خشک شوند، کاربرد دارد. در این حالت احتمال کشیده یا پاره شدن پارچه لباس به حداقل میزان ممکن می رسد.

ماشین لباسشویی دو قلو

للل

اما اگر تعداد افراد خانواده تان زیاد است یا قصد شستشوی پتو، پرده یا لباس های سنگین را دارید، بهتر است از ماشین لباسشویی دو قلو استفاده کنید. این نوع دستگاه ها دارای دو مخزن هستند و برای مصارف سنگین انتخاب مناسب تری نسبت به ماشین لباسشویی معمولی به شمار می آیند. البته پیش از خرید ماشین لباسشویی دو قلو حتماً به رتبه انرژی آن توجه داشته باشید. چرا که اگر دستگاه مصرف بالایی داشته باشد، مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت برق خواهید شد!

ماشین لباسشویی درب از بالا

از لحاظ طراحی فیزیکی نیز ماشین لباسشویی در انواع ماشین لباسشویی درب از جلو و ماشین لباسشویی درب از بالا در بازار موجود است. معمولاً در محیط هایی که با محدودیت فضا مواجه اند، استفاده از ماشین لباسشویی درب از بالا آسان تر است. بنابراین قبل از اقدام به خرید لباسشویی، باید به شرایط محل نصب دستگاه و ابعاد آشپزخانه خود نیز دقت کنید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که املاح موجود در آب سبب خوردگی فلز می شوند و اگر از لباسشویی های نامرغوب استفاده کنید، ممکن است خیلی سریع به تعمیر آنها نیاز پیدا کنید! بنابراین بهتر است تا نسبت به خرید ماشین لباسشویی هایی با مخزن استیل ضد زنگ اقدام کنید.

شرکت ایده برتر پارسیان یکی از شرکت های معتبر در زمینه فروش انواع لوازم خانگی شامل لباسشویی، تلویزیون، کولر و... است که توانسته با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب نمایید. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی برندهای شناخته شده با بهترین قیمت بازار را دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.