۰ نفر

مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی؛

صادرات مواد ضدعفونی کننده به امارات مجوز گرفت

۱ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۴۲
کد خبر: 491768
صادرات مواد ضدعفونی کننده به امارات مجوز گرفت

مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: مجوز صادرات مواد ضدعفونی کننده با پایه غیرالکلی به امارات صادر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، میرابوطالب بدری با بیان اینکه مجوز صادرات مواد ضدعفونی کننده با پایه غیرالکلی به مارات صادر شد، گفت: سازمان توسعه تجارت ایران در تلاش است با رفع محدودیت و ممنوعیت صادراتی (با در نظر گرفتن نیاز بازار داخلی) شرایطی را مهیا کند تا صادرکنندگان حوزه اقلام سلامت‌محور بتوانند از فرصت‌های صادراتی  در دوران کرونا استفاد کنند.

مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت ایران در بازدید یکی از کارخانه تولیدکننده محصولات ضدعفونی‌کننده نانو‌سیل، انواع داروهای بهداشتی، خوراکی و دامی در شهرستان ملارد، با اشاره به اهمیت تمرکز بر ظرفیت‌های صادراتی حوزه اقلام سلامت‌محور گفت: دنیا در شرایط ممنوعیت‌های صادراتی داخلی منتظر ایران نمی‌ماند.

گفتنی است، مواد ضدعفونی‌کننده با پایه غیرالکلی (نانوسیل)‌ها، محلول‌هایی هستند که بر پایه پراکسید هیدروژن و یون نقره و اسانس تشکیل شده، به طوری که پراکسیدهیدروژن دارای اثر ضدمیکروبی بسیار وسیعی بوده و حضور یون نقره در مقادیر کم علاوه بر داشتن نقش کاتالیزور، اثر طولانی‌مدت و پایداری پراکسیدهیدروژن را تضمین می‌کند.