۰ نفر

تولیدی مبل راحتی چه مزیت هایی دارد

۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶
کد خبر: 490358
تولیدی مبل راحتی چه مزیت هایی دارد

تولیدی مبل راحتی مزیت های بی شماری را برای شما به همراه دارد. اینکه شما خود صاحب سبک باشید و بتوانید مبلی را متناسب با محیط منزل خود خریداری کنید بدون شک قدری از طریق بازارهای سنتی کار سختی است. از همین رو نیاز است قدری با طرح های که خود در سر دارید ایده پردازی های متناسب با منزلتان را به تصویر بکشید. اینکه قرار است مبل شما چه سایزی داشته باشد، از چه تم رنگی بهره گرفته باشد، از چه پارچه ای با چه متریالی ساختی در پرسه ساخت بهتر است استفاده شود و بسیاری مزیت های دیگر از طریق یک تولیدی با سابقه برای شما فراهم می شود.

 در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون مزیت های تولیدی مبل راحتی و پارامترهای بی شماری که در این راستا در پیش روی شما قرار دارد قدری بیشتر بگویم. اگر می خواهید یک مبل شیک و زیبا خریداری کنید و مطابق با سلیقه خود ایده پردازی آن را به نمایش بگذارید به شما توصیه می کنیم با ما همراه شوید.

 مزیت های خرید از تولیدی مبل

در ادامه پیرامون مزیت های که با خرید مبل از تولیدی مبل در پیش روی شما قرار دارد شما عزیزان را آشنا می کنیم پس با ما همراه باشید.

قیمت مناسب تر مبل

 یکی از اصلی ترین پارامترهای که همه ما در زمان خرید مبل راحتی  به آن نیاز داریم قیمت مناسب یک محصول است. بدون تردید خرید مبل های که به سبک اروپایی یا ترکیه ای ایده پردازی شده است قیمت تمام شده چندان بالایی را نسبت به مبل های وارداتی به شما تحمیل نمی کند. از همین رو شما به سادگی می توانید متدهای که در این راستا کشورهای اروپایی از آن پیروی می کنند را برای ایده پردازی مبلمان خود در نظر بگیرید. امر دیگر حذف دسته های واسطه است که به شما امکان خریدی مقرون به صرفه را می دهد. شما می توانید بدون نیاز به خرید از فروشگاه های که خود صدها هزینه دارند از دست تولید کننده محصول مد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. این مهم تنها زمانی برای شما قدری با قمیت تمام شده بالاتری تمام می شود که نسبت به مبل های روتین در بازار بخواهید از محصولی با متریال بهتری بهره بگیرید.

در نظر داشتن شرایط ساخت

 اینکه شما می توانید روی صفر تا صد کارتان اشراف داشته باشید امر دیگری است که از طریق خرید از تولیدی مبل برای شما عزیزان فراهم می شود. شما به سادگی می توانید بعد از در نظر گرفتن طرح و ایده انتخابی خود از طریق پل های ارتباطی که وب سایت های تولیدی در اختیار شما قرار می دهند با متخصصین تولید ارتباط برقرار کنید. در قدم بعد شما می توانید روی تمام کارها اشراف داشته باشید. بر فرض می توانید از بخش تولید بخواهید به شما مشاوره دهند که با سبک طراحی منزل شما چه تم رنگی یا چه سبک مبل سازگاری بیشتری دارد. این پارامترها در زمان خرید مبل از بازارهای سنتی در پیش روی شما قرار ندارد؛ زیرا شما باید از محصولاتی که در فروشگاه های مبل عرضه می شود خریداری و به خانه خود مهمان کنید. در نظر گرفتن نوع متریال، تم رنگی، سایز، سبک و بسیاری پارامترهای دیگر امری است که از صفر تا صد با خرید از تولیدی مبل در پیش روی شما قرار دارد.

مم

انتخاب رنگ پارچه و چوب

 انتخاب رنگ پارچه نیاز است متناسب با هارمونی رنگی باشد که در فضای منزل از آن پیروی می کنید. شاید در برخی مواقع در بازارهای سنتی و فروشگاه های فروش مبل رنگ های متنوعی هم به صورت حضوری نمایش داده شود؛ اما در زمان تحویل محصول مد نظر اصلا با سلیقه و نیاز شما هم خوانی نداشته باشد. از آنجایی که تولیدی های مبلمان طرح های بسیاری را به تصویر کشیده اند عکس های متنوعی را از تم های رنگی متفاوت در اختیار دارند. از همین رو شما به صورت پیش فرض می توانید تم رنگی محصول مد نظر خود را مشاهده و سپس اقدام به سفارشی سازی آن کنید. همچنین این مهم برای رنگی که قرار است روی چوب پایه، دسته، تاج و سایر عناصر چوبی مبل شما نمایش داده شود نیز در نظر گرفته می شود. انتخاب رنگ پارچه و چوب از اصلی ترین عناصری است که باید با پرده و فرش و سایر وسایل دکوری منزل هماهنگی داشته باشد تا جلوه بهتری را به محیط ببخشید.

حذف هزینه اجاره بهای مغازه های لوکس

 آیا می دانستید در زمان خرید از یک مغازه هزین های سربار بسیار زیادی به شما تحمیل می شود؟ شما از هزینه صبحانه کارگران تا هزینه اجاره بهایی که برای آن ملک پرداخت می شود را در زمان خرید مبل پرداخت می کنید بدون اینکه از این امر مطلع شوید. اینکه یک فروشنده مبلی را از پایتخت تا شهرستان توسط باربر ها حمل می کند و توسط کارگرها به داخل مغازه می آورد همه برای وی هزینه بر است. از سوی دیگر پول آب، برق و گازی که برای ملک مد نظر پرداخت می شود هم روی هزینه های سرباری که شما پرداخت می کنید در نظر گرفته می شود. این مهم در زمان خرید از تولیدی به حداقل ممکن می رسد می دانید چرا؟ چون دیگر نیازی نیست شما هزینه های که در زمان جابجایی فروشنده به آن دچار می شود را پرداخت می کنید تنها به مقدار خیلی کمی هزینه های تولیدی به شما تحمیل می شود. از آنجایی که در بخش تولیدی روند تولید بسیار بالا است این هزینه زمانی که سرشکن می شود اصلا چیز مهمی به شما تعلق نمی گیرد. پس برای کم کردن هزینه های پنهان خود از تولیدی مبل خرید خود را به انجام برسانید.

ممم

انتخاب اسفنج انتخابی برای ساخت مبل

 یکی از مهم ترین متریالی که برای مبل های راحتی، سلطنتی و کلاسیک همیشه در نظر گرفته می شود اسفنج کار است. بهره گیری از اسفنج های مرغوب سبب می شود نه تنها نرمی و راحتی بیشتری را در زمان نشستن در اختیار داشته باشید که مرغوبیت مبل شما هم تضمین می شود. به هیچ عنوان در زمان خرید مبل های راحتی تقلبی به این مهم توجه نمی شود از اسفنج و کلاف نامرغوب در پرسه ساخت استفاده می شود. از همین رو در کوتاه ترین زمان ممکن مبل نشست پیدا می کند و شکل ظاهری زیبای اولیه خود را از دست می دهد. در نظر گرفتن اسفنج و فوم بسیار مرغوب در پرسه ساخت مبل های راحتی را همیشه مد نظر قرار داشته باشید و این مهم را به جد از متخصصین بخش تولید بخواهید. زمانی که آن ها به این مهم می رسند که شما از صفر تا صد متریال ساخت را می دانید به هیچ عنوان از محصول بد و بی کیفیت در پرسه ساخت مبل شما استفاده نمی کنند.

انتخاب ابعاد مد نظر شما

ابعاد مد نظر مبل امر بسیار مهمی است که برای دفتر کار، منزل و یا هر فضای دیگری که قصد خرید مبل برای آن را دارید مهم تلقی می شود. زمانی که شما قرار است مبلی را برای یک خانه آپارتمانی خریداری کنید باید به این مهم توجه شود که مبل شما به صورت ال اگر باشد فضای زیادی را از منزل شما اشغال نمی کند. این مهم به شما کمک می کند تا سازگار با محیط منزل خود یک انتخاب موثر داشته باشید. یا برفرض برای یک اتاق پذیرایی بزرگ می خواهید از یک سرویس مبل نه نفره به همراه چند صندلی اضافه بهره بگیرید. این مهم زمانی که زیر نظر تولیدی مبل دنبال می شود بدون تردید برای شما یک هارمونی رنگ هماهنگ و بسیار خاص را با کمترین هزینه فراهم می کند. انتخاب ابعاد مبل و تعداد صندلی های انتخابی در کنار میز عسلی و میز پذیرایی از پارامترهای مهمی است که در زمان خرید مبل باید به آن توجه شود.

مممم

کلام آخر پیرامون تولیدی مبل راحتی

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید خرید مبل از تولیدی مبل پارامترهای بی شماری را برای شما به همراه دارد. در قدم اول می توانیم به کم شدن هزینه های سربار و پنهان با کم شدن دست های واسطه اشاره داشته باشیم. در قدم بعد می توانیم به انتخاب سبک، تم رنگی و استر رویه مبل گوشه چشمی داشته باشیم که به انتخاب و سیلقه شما در نظر گرفته می شود. این مهم در پیش روی شما است که سایز مبل خود را از طریق تولیدی مبل انتخاب کنید یا حتی تعداد صندلی ها و میزهای کنارمبلی تان را خود تعین کنید. در نظر گرفتن تمامی این پارامترها در بازارهای سنتی کار بسیار خسته کننده و زمان بری است. در حالی که با برقراری تماس با متخصصین بخش تولید به راحتی می توانید به این پارامترهای متمایز با کمترین هزینه دست پیدا کنید. امید است مطالب ارائه شده در راستای راهنمایی بیشتر شما با تولیدی مبل مورد توجه قرار گرفته باشد و از این پس متمایز ترین انتخاب ها در منزل شما مهمان باشد.