۰ نفر

علیرغم دستور رییس مجلس؛

وزرای دولت برای توضیح درباره علت گرانی مرغ به مجلس نرفتند

۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۴۶
کد خبر: 484788
وزرای دولت برای توضیح درباره علت گرانی مرغ به مجلس نرفتند

جلسه امروز کمیسیون کشاورزی قرار بود با حضور وزرای دولت برای بررسی تنظیم قیمت مرغ برگزار شود که به دلیل عدم حضور وزرای صنعت و جهاد کشاورزی لغو شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  تسنیم، پیرو دستور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی قرار بود عصر امروز در  کمیسیون کشاورزی جلسه‌ای با حضور وزرای صنعت و جهاد کشاورزی برای بررسی تنظیم قیمت مرغ و نهاده‌های دامی  برگزار شود.

این در حالی است که در نشست عصر کمیسیون کشاورزی وزرای جهاد کشاورزی و صمت حاضر نشدند.

طبق اعلام ساداتی‌نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی رای استمزاجی جهت برگزای جلسه بدون حضور وزرا گرفته شد و در نهایت نمایندگان با عدم برگزاری این نشست موافقت کردند.

ساداتی‌نژاد درباره علت عدم حضور وزرا و لغو این نشست گفت: ما به دستور رئیس مجلس جلسه اضطراری را به منظور بررسی قیمت مرغ برگزار کردیم اما دو وزیر دولت حضور نیافتند.

رئیس کمیسیون کشاورزی افزود: باتوجه به وضعیت آشفته قیمت مرغ عدم حضور این دو بزرگوار بیانگر این است که آنها شرایط را عادی فرض کرده‌اند.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد ادامه جلسه برای مردم نتیجه‌ای نخواهد داشت چراکه آنها منتظر هستند که در نتیجه برگزاری چنین جلساتی تغییرات ایجاد شود.

ساداتی‌نژاد گفت: مردم بدانند که ما به عنوان نمایندگانشان در خانه ملت، دغدغه افزایش قیمت مرغ را داریم، اما گویا وزرای کشاورزی و صمت کار مهمتری از حضور در این جلسه داشتند.