۰ نفر

تا ۱۰ روز آینده؛

منتظر کاهش قیمت مرغ باشید

۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۷
کد خبر: 484138
منتظر کاهش قیمت مرغ باشید

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه قیمت مرغ به دلیل خلا کوتاه مدت در تولید ایجاد شده است گفت: بر اساس جوجه ریزی های انجام شده قیمت مرغ تا ۱۰ روز دیگر متعادل می‌شود.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمدرضا طلایی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اظهار کرد:  بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار روزانه ۳۰۰ تن مرغ  به صورت گرم و منجمد با قیمت ۱۸هزار و ۵۰۰ تومان و  قیمت ۱۵ هزار تومان در استان های مختلف کشور توزیع می شود.

وی افزود: این ۳۰۰ تن به صورت روزانه در میادین میوه و تره بار، اصناف و فروشگاه‌ها با قیمت های یاده شده عرضه می‌شود و تاییدیه دامپزشکی را نیز دارند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ادامه داد: تا زمانی که قیمت مرغ  در بازار به قیمت مصوب برسد توزیع ذخیر مرغ شرکت پشتیبانی امور دام بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

وی درباره دلایل افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر گفت: وقفه ای کوتاه مدتی در روند تولید صورت گرفته بود که با توجه به جوجه ریزی های انجام شده قیمت مرغ تا ده روز دیگر متعادل خواهد شد و به قیمت مصوب می رسد.

بنابراین گزارش درحالی که به تازگی قیمت مصوب مرغ افزایش یافته و به قیمت ۲۰۴۰۰ تومان ارتقا یافته است اما قیمت این محصول تا چند روز قبل به حدود ۲۶ تا ۲۷ هزار تومان به فروش می رسید و در چند روز گذشته نیز به یکباره با ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت دوباره به حدود ۳۶ هزار تومان افزایش یافت.