۰ نفر

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت:

سهمیه خوزستان از برنج وارداتی محفوظ است

۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۲۲:۴۹
کد خبر: 480697
سهمیه خوزستان از برنج وارداتی محفوظ است

ناصریان با اشاره به واردات ۳۰هزار تن برنج هندی وارداتی برای تعدیل بازار کشور گفت: سهمیه خوزستان از این محصول بزودی مشخص می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرحمان ناصریان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۳۰ هزار تن برنج هندی وارداتی برای تعدیل بازار کشور تخصیص داده شده است که سهمیه‌ای برنج وارادتی برای استان به زودی مشخص خواهد شد.

او با بیان اینکه منتظر دستور وزارتخانه برای تخصیص و توزیع برنج هندی در بازار هستیم و به محض ابلاغ در بازار توزیع خواهد شد، افزود: صادرات مرغ و تخم مرغ در سراسر کشور ممنوع شده است، البته از خوزستان صادرات انجام نمی‌شود و برای تعدیل قیمت مرغ در بازار استان در چند ماه اخیر توزیع مرغ منجمد به صورت منظم در حال انجام است.

ناصریان با اشاره به اینکه تا زمان نیاز، توزیع مرغ منجمد در بازار استان ادامه خواهد داشت، بیان کرد: طی هفته گذشته قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار استان به ۲۷۰ هزار ریال رسید که این رقم طی این هفته به هر کیلوگرم ۲۳۰ هزار ریال کاهش یافته است.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: برای تعدیل قیمت مرغ در بازار استان توزیع مرغ منجمد همچنان ادامه دارد.