۰ نفر

نمایندگی اشنایدر

۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۰۴
کد خبر: 480223
نمایندگی اشنایدر

حتماً نام نمایندگی اشنایدر و محصولات تولید شده توسط این برند معروف را شنیده‌اید؛ اگر در حوزه صنعت برق فعالیت داشته باشید. در غیر این صورت چنان­چه به‌تازگی وارد این عرصه کاری شده‌اید و می‌خواهید درباره کارایی محصولات این برند و همچنین محصولاتی که توسط نمایندگی اشنایدر در ایران عرضه می‌شود، اطلاعات دقیق‌تری به دست آورید، این مطلب را بخوانید.

 ما در ادامه ضمن بیان تاریخچه‌ای کوتاه از راه‌اندازی شرکت اشنایدر در فرانسه، شما را با مراکز نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران آشنا خواهیم کرد که می‌توانید انواع محصولات اورجینال این برند را به‌راحتی و در سریع­ترِین زمان ممکن خریداری کنید.

ش

تاریخچه شرکت اشنایدر الکتریک

شرکت اشنایدر الکتریک Schneider Electric تولید کننده تجهیزات الکتریکی در کشور فرانسه است و عمده فعالیت این شرکت در حوزه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی می‌باشد. قرن 19 میلادی بود که برادران اشنایدر تصمیم گرفتند با هدف ساخت تجهیزاتی در زمینه فولاد، کشتی سازی، ماشین آلات و آهن شرکت اشنایدر را راه­اندازی کنند. چندین سال بعد شرکت اشنایدر در یک همکاری تاریخی با شرکت وستینگهاوس وارد فاز تولید موتورهای الکتریکی و تجهیزات الکتریکی برای نیروگاه‌ها و لوکوموتیوهای برقی شد. شرکت اشنایدر به سرعت پیشرفت کرد تا جایی که امروز در بسیاری از قاره­های جهان، نمایندگی اشنایدر، تولیدات با کیفیت این برند فرانسوی را عرضه می­کنند. در واقع فعالیت‌های شرکت اشنایدر الکتریک به جغرافیای فرانسه خلاصه نشد و این شرکت برای معرفی تولیدات و تجهیزات خود و همچنین افزایش بهره‌وری و توسعه فعالیتش، کارخانجاتی در دنیا تأسیس کرد که توانستند با عنوان نمایندگی اشنایدر محصولات، ابزارها و قطعات متعددی را تحت لیسانس این شرکت تولید و عرضه نمایند.

تمامی کارخانجات اشنایدر در سطح جهان نمایندگی اشنایدر الکتریک به شمار آمده و محصولات با کیفیتی را تولید می‌کنند که در صدر تولیدات جهانی در حوزه این قطعات و ابزارها به شمار می‌آید. اشنایدر الکتریک از پیشگامان صنعت برق در حوزه تولید و تامین تجهیزات مورد نیاز برای این صنعت است و تولیدات این شرکت از لحاظ کیفی رتبه a بین­المللی را از آن خود کرده ­اند.

شش

یکی از کارهای خاص و متفاوتی که شرکت اشنایدر الکتریک در نمایندگی‌های خود انجام داده است را می‌توان در تقسیم‌بندی جایگاه تولید قطعات خلاصه کرد. در واقع اشنایدر الکتریک به هرکدام از نمایندگی­های خود امتیاز تولید تجهیزاتی خاص را تحت لیسانس خود اعطا کرده است. به عنوان مثال کنداکتورها، کلیدهای کنتاکت کمکی، کلید حرارتی، شاسی استارت استوپ و سلکتور سوئیچ‌های فلزی در فرانسه تولید می‌شوند، کنداکتورهای خازنی و کنداکتورهای خاص در جمهوری چک، کلیدهای اتوماتیک و رله شانت و آندر ولتاژ کلید اتوماتیک در نمایندگی اشنایدر لهستان و کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم در تایلند، همچنین چراغ سیگنال، تایمر و کنترل فار در اندونزی، اینورتر یا کنترل دور موتور و همچنین راه‌انداز نرم موتور در چین، حفاظت جان در نمایندگی اشنایدر هند و اسپانیا و کلید مینیاتوری در نمایندگی اشنایدر الکتریک ایران تولید می‌شوند.

شاید این روش یکی از بهترین تمهیداتی باشد که شرکت اشنایدر الکتریک برای جهانی شدن محصولات خود در نظر داشته و باعث شده است به یکی از بزرگ‌ترین و قوی‌ترین تولیدکنندگان این نوع از محصولات در صنعت برق در دنیا تبدیل گردد.

نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران

همان‌طور که در قسمت پیشین نیز اشاره کردیم، محصولی مانند کلیدهای مینیاتوری که در صنعت برق‌کشی ساختمان کاربرد فراوانی دارد در نمایندگی اشنایدر ایران و تحت لیسانس اشنایدر فرانسه با کیفیت بالایی تولید می‌شود. نمایندگی ایرانی اشنایدر از سال 1354 و با تأسیس دفتر خود در ایران به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و سپس در سال 1379 برای افزایش فعالیت خود کارخانه‌ای را در شهر کرج احداث کرد که در آن مونتاژ کلیدهای مینیاتوری تیپ C۶۰N از ۲ تا ۶۳ آمپر صورت می‌گرفت.

ششش

همه محصولات، ابزارها و دستگاه‌هایی که توسط شرکت اشنایدر الکتریک تولید شده از جمله کنتاکتور‌های خازنی و خاص، کلید حرارتی، کلید اتوماتیک و کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم، رله شانت و آندر ولتاژ، کنتاکت کمکی، شاسی استارت استوپ و سلکتور سوئیچ‌های فلزی، تایمر و کنترل فاز، اینورتر یا کنترل دور موتور، حفاظت جان و کلیدهای مینیاتوری نیز در نمایندگی اشنایدر ایران به فروش می‌رسد.

محصولات موجود در نمایندگی اشنایدر الکتریک ایران

شرکت اشنایدر الکتریک در واقع از شرکت‌های تولید کننده تجهیزات تابلویی و مدیریت انرژی و ابزار دقیق به شمار می‌آید و شما در نمایندگی این شرکت می‌توانید ابزارها و قطعات زیر و ده‌ها محصول با کیفیت دیگر را خریداری نمایید.

1- کلید مینیاتوری تیپ روشنایی و موتوری اشنایدر

2- کلید اتوماتیک اشنایدر

3- کلید حرارتی کنتاکتور و بی متال اشنایدر

4- کلید اتوماتیک هوائی و کنترل فاز اشنایدر

5- رله‌های هوشمند سیستم مدیریت و حفاظت موتور اشنایدر

6- کلید و پریز در طرح‌های استثنائی و دوام فوق‌العاده کنترل دور اشنایدر

7- استارتر ابزار دقیق اشنایدر

8- پی ال سی PLC و تاچ پد HMI و رله‌های قابل برنامه ریزی اشنایدر

9- سنسورهای التراسونیک و نوری و خازنی و القایی اشنایدر

10- پرشر سویچ و میکرو سویچ‌ها و پوش باتن و ریموت کنترل‌های جرثقیل اشنایدر

11- راه‌اندازهای موتور درایو VFD یا سافت استارتر اشنایدر

12- منبع تغذیه و ترانسفورماتور و رله‌های اشنایدر

شششش

درباره‌ی نمایندگی اشنایدر تهران

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، شرکت اشنایدر الکتریک در اغلب کشورهای جهان از جمله لهستان، چک، اندونزی، تایلند و چین و ایران نمایندگی دارد و قطعات و ابزارهای مختلف در این کشورها با کیفیت بالایی تولید شده و در تمامی جهان به فروش می‌رسد. در ایران نیز شرکت فنی و مهندسی صنعت روز، نمایندگی اشنایدر الکتریک به شمار می‌آید که توانسته است با اتکا بر تجربه‌ی فنی کارشناسان خود و با استفاده از مشاوره و طراحی دقیق، قطعات متنوعی را تامین کرده و نیاز کشور را در این عرصه برطرف نماید.

مشتریان این نوع از محصولات می‌توانند با برقراری ارتباط با بخش فروش اشنایدر الکتریک و یا ورود به سایت  www.sanatrooz.com از ابزارها و محصولات موجود در این مجموعه مطلع شده و ضمن تماس با بخش پشتیبانی شرکت از قیمت آن‌ها آگاه شده و خرید خود را انجام دهند.

نمایندگی اشنایدر الکتریک در این سال‌ها توانسته است با ارائه محصولات با کیفیتی از قبیل تجهیزات الکتریکی، توزیع، انتقال انرژی الکتریکی و اتوماسیون و ابزار دقیق فعالیت اطمینان و اعتماد مشتری را جلب نماید.

همچنین شما می‌توانید در سایت صنعت روز از آخرین محصولاتی که به نمایندگی اشنایدر اضافه شده است، مطلع شده و درباره کارایی هر یک از ابزارها و قطعات و روش نصب و استفاده از آن‌ها مطالب کامل و کارآمدی را بخوانید.