۰ نفر

کمپرسورهای اسکرو (screw compressor) بدون روغن (Oil-Free) شرکت BERG Kompressoren GmbH آلمان

۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳
کد خبر: 478468
کمپرسورهای اسکرو (screw compressor) بدون روغن (Oil-Free) شرکت BERG Kompressoren GmbH آلمان

اسکرو کمپرسورهای بدون روغن (Oil-Free) کمپانی BERG آلمان با برترین تکنولوژی و مصرف بسیار پایین انرژی

کمپرسورهای اویل فری کمپانی معظم BERG Kompressoren GmbH آلمان با تکنولوژی برتر دنیا و ساخت کشور آلمان با ویژگی هوا-خنک (آب-خنک) در کارخانجات داروسازی ایران مورد استفاده می باشد.

کمپرسور فاقد روغن ، هوا خنک

شرکت آلمانی  BERG Kompressoren GmbH به یک نقطه عطف جدید رسیده است: بودن یک شرکت آلمانی که دارای گواهینامه ISO 8573-1 CLASS 0 است و استانداردی را برای خلوص هوا تعیین می کند. کمپرسورهای بدون روغن ZX به راستی قابل اطمینان بوده و به راحتی قابلیت نگهداری دارند.

ببلذب

100٪ هوا فشرده فاقد روغن

کمپرسورهای بدون روغن (Oil-Free) شرکت BERG Kompressoren GmbH هوای بدون روغن (Oil-Free) را تحویل می دهند. صرف نظر از اینکه شما درگیر تولید داروئی ، فرآوری مواد غذایی ، الکترونیک بحرانی یا صنعت مشابهی هستید، باید خطرات را رد کرد. به همین دلیل به یک راه حل بدون خطر BERG نیاز دارید: کمپرسورهای اسکرو(screw) بدون روغن (Oil-Free) که برای برنامه های کاربردی و بالاترین سطح خلوص طراحی شده اند. روغن صفر ، بدون خطر آلودگی ، خطر ابتلا به محصولات آسیب دیده یا ناایمن ، بدون خطر از بین رفتن به دلیل وقفه در تجارت. در صنایع غذا، دارو و الکترونیک، کیفیت هوای فشرده در تولید محصولات امر بسیار مهمی است. کمپرسورهای بدون روغن  (Oil-Free) شرکت BERG Kompressoren GmbH منحصراً برای صنایعی طراحی و تولید می شوند که نیاز به هوای تمیز و بدون روغن (Oil-Free) دارند. بالاترین ضریب اطمینان و بهره وری و کاهش هزینه های تعمیرات و نگه داری باعث می شود کمپرسورهای شرکت BERG Kompressoren GmbH بهترین انتخاب برای یک سرمایه گذاری مطمئن باشند. طراحی منحصر به فرد و در صورت نیاز قابلیت اضافه شدن درایر به این کمپرسورها موجب می شود برای فضاهای کم نیز کاربردی باشد و بدون وجود هیچ مشکلی هوای فشرده مورد نیاز سیستم را تامین کند.

مزایای کمپرسورهای اسکرو (screw compressor) بدون روغن (Oil-Free) شرکت BERG Kompressoren GmbH مدل های KOMPBERG ZX:

  • طراحی قوی و بی نظیری
  • کم صدا و لرزش کم
  • نصب آسان ایمن و قابل اعتماد
  • کنترل و نظارت پیشرفته
  • شیر / ورودی / خروجی با کیفیت بالا
  • تخلیه الکترونیکی BEKOMAT
  • هزینه تعمیر و نگهداری کم
  • تلفات انتقال هوای فشرده پایین
  • آسان برای حفظ فیلتر هوا

water-injects Oil-free screw compressors ، KOMPBERG ZWF

کمپرسور واتر اینجکت (water-injects) 68-120 کیلو وات ، (KOMPBERG ZWF)

کمپرسورهای اسکرو بدون روغن (Oil-Free) واتر اینجکت برای همه مصارفی که نیاز به هوای فشرده تمیز دارند مناسب هستند. هیچگونه خطر آلودگی روغن در نتیجه وجود ندارد، هوای فشرده شده 100٪ بدون روغن (Oil-Free) یکی از مزیت های رقابتی این کمپرسورهای اسکرو است.

قابلیت اطمینان بالا و پایین بودن کارکرد و نگهداری آن از مزایای اساسی کمپرسورهای BERG ZWF است.

به منظور تولید هوای فشرده فاقد روغن با مزیت اقتصادی عالی، کمپرسورهای اسکرو واتر اینجکت (water-injects Oil-free screw compressors) شرکت BERG Kompressoren GmbH  از سری ZWF از 68 تا 120 کیلو وات تولید شدند.

در آینده نزدیک با وجود این مدل های پرکاربرد کمپرسورها این واقعیت وجود دارد که روغن کمپرسور ، که معمولاً برای خنک کننده ، آب بندی و روانکاری استفاده می شود ، کاملاً از فرآیند فشرده سازی خارج شده و روغن با مواد طبیعی جایگزین می شود دقیقا همانگونه که این نوع کمپرسورهای شرکت BERG Kompressoren GmbH  طراحی شده اند: آب، به عنوان یک وسیله انتقال حرارت ایده آل است، آب، گرمای فرآیند فشرده سازی را جذب می کند و بنابراین دمای پایین در سیستم را تضمین می کند. مزیت دمای پایین فشرده سازی تقریباً ایزوترمال است که با هزینه ی بسیار پایین می توان هوای فشرده بالاتری تولید نمود.

  1. ٪ هوا فشرده فاقد روغن (Oil-Free)

کمپرسورهای بدون روغن (Oil-Free) ما هوای بدون روغن (Oil-Free) را تحویل می دهند. صرف نظر از اینکه شما در تولید داروسازی، فرآوری مواد غذایی و یا در یک صنعت مشابه خواستار چنین چیزی می باشید، این نوع کمپرسور برای جلوگیری از خطرات وجود بخارات روغن و یا ذرات گرد و غبار ضروری است و همین دلیل اصلی است که شما به یک راه حل بدون خطر شرکت BERG Kompressoren GmbH نیاز دارید: کمپرسورهای اسکرو بدون روغن (Oil-Free) مخصوصاً برای کاربردهایی که نیاز به بالاترین سطح خلوص را دارند بهترین و مناسب ترین انتخاب می باشد.

مزایای کمپرسورهای اسکرو بدون روغن (Oil-Free) شرکت BERG Kompressoren GmbH مدل های  KOMPBERG ZWF:

  • کلاس روغن صفر
  • بدون هر گونه آلودگی
  • عاری از هرگونه خطر و مشکلی برای محصولات
  • مزیت اقتصادی هزینه های نگهداری و تعمیرات پایین 
  • استفاده از یک واحد هواساز در مقایسه با کمپرسورهای هوا خنک

علی رغم تمام تحریم های ظالمانه و خروج برندهای بدون تعهد اطلس کپکو و اینگرسولرند و کمپ ایر، کمپانی BERG Kompressoren GmbH آلمان توانسته است با همکاری اتاق بازرگانی آلمان و دریافت مجوزات بافا از دولت آلمان اقدام به سرمایه گذاری و حضور جدی و موثر در کارخانجات صنعت دارو و غذایی ایران نماید.

بلرسیب