۰ نفر

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران خبر داد؛

توزیع مرغ منجمد ۱۵هزار تومانی در بازار

۶ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۳۴
کد خبر: 477094
توزیع مرغ منجمد ۱۵هزار تومانی در بازار

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران از توزیع مرغ گرم و منجمد به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار و همچنین در سطح شهر خبر داد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، یوسف خانی با بیان اینکه قیمت آزاد مرغ در بازار به علت توزیع مرغ‌های تنظیم بازاری کاهش یافته است افزود: قیمت مصوب مرغ گرم 20 هزار و 400 تومان در هر کیلو و مرغ منجمد نیز هر کیلو 15 هزار تومان برای مصرف کننده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران درباره تخم مرغ گفت: تخم مرغ با نرخ مصوب هر کیلو 14 هزار و 500 تومان و شانه‌ای 29 هزار تومان به فروش می‌رسد.

یوسف خانی افزود: عرضه کنندگان مرغ و تخم مرغ باید نرخ مصوب را رعایت کنند و قیمت بالاتر از آن گران فروشی است و مردم می‌توانند با شماره 124 تماس گرفته و موارد تخلف را اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 مرغ های تنظیم بازار که با قیمت 15 هزار تومان و به صورت منجمد در بازار توزیع می شود، تاریخ مصرفی زیادی ندارد. براساس تصاویر موجود در این گزاش، این مرغ ها در روز 14 ژانویه سال 2020 تولید شده و تا 13 ژانویه سال 2021 یا 24 دی ماه 99 یعنی بیش از 2 ماه تاریخ  مصرف دارند.