۰ نفر

نصب، سرویس و تعمیر پکیج در تهران در سریع ترین زمان

۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸
کد خبر: 471350
نصب، سرویس و تعمیر پکیج در تهران در سریع ترین زمان

وجود نمایندگی های مجاز تعمیر انواع لوازم برقی خانگی شرایطی کاملا استاندارد را فراهم می کند تا ما بتوانیم بدون نگرانی از کیفیت کار، تعمیر هر کدام از وسایل خود را به دستان ماهر و توانمند تکنسین های مجرب بسپاریم. در این صورت اطمینان خواهیم داشت که عیب یابی و تعمیرات به صورت کاملا حرفه ای انجام می گیرد. در صورتی که برای تعمیر نصب، سرویس و تعمیر پکیج در تهران در سریع ترین زمان به کمک نیاز دارید، می توانید با نمایندگی تعمیرات مستر امداد تماس بگیرید.

خدمات نمایندگی تعمیرات مستر امداد در تعمیر لوازم خانگی

کافی است کمی در بازار قیمت انواع لوازم برقی را بررسی کنید تا متوجه شوید چه اندازه وجه سنگین برای خرید هر کدام باید پرداخت کنید. در این صورت در استفاده از وسایل خود بیشتر احتیاط خواهید کرد. برای مثال به هر حال این امکان وجود دارد که به هر دلیلی، خرابی در لوازم خانگی رخ بدهد در این صورت شما نباید به هر تعمیرکار اعتماد کنید. اگر از دانش کافی برخوردار نباشد، نه تنها نمی تواند به درستی وسیله را تعمیر کند بلکه ممکن است منجر به بروز عیوب بیشتر در وسیله نیز بشود. اما نمایندگی تعمیرات مستر امداد با تیمی از متخصصین خود به شما اطمینان می دهد با استفاده از متدهای علمی و تجهیزات پیشرفته، تعمیر انواع وسایل من جمله تعمیر پکیج ، تعمیر اجاق گاز ، تعمیر ظرفشویی ، تعمیر هود ، تعمیر ساید بای ساید و دیگر لوازم خانگی انجام می شود.

به طور کلی مجموعه خدمات این مرکز عبارتند از:

  • اولین اقدامی که در این مرکز انجام می گیرد، نصب و راه اندازی هر کدام از وسایل است. کوچکترین خطا در نصب وسیله ممکن است منجر به سوختن آن شود. بهتر است راه اندازی اولیه را به متخصص بسپارید.
  • تمامی خدمات در این مرکز با هدف رضایتمندی مشتریان انجام می شود و در این راستا، تنها وظیفه شما این است که با ما تماس بگیرید. برای مثال برای تعمیر هر کدام از وسیله ها، نیازی نیست خود را به دردسر انداخته و آن را به نمایندگی ببرید. بلکه تکنسین های ما در اولین فرصت و براساس لیست درخواست ها به منزل شما مراجعه خواهند کرد. ما تجهیزات کامل را در اختیار تعمیرکاران قرار می دهیم تا عیب یابی و تعمیرات با دقت و سرعت بالا انجام می گیرد.
  • تعمیرکاران ما بعد از اتمام کار به شما گارانتی تعمیرات تحویل می دهند. تعهد داریم اگر همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، بدون هزینه مجددا وسیله را بررسی تعمیر می کنیم.
  • تکنسین های ما تلاش می کنند قطعات معیوب را تعمیر کنند تا هم هزینه نهایی کم شده و هم مشتری نگران کیفیت قطعات جدید نباشد. اما به هر حال گاها قطعه ای سوخته و باید تعویض گردد. در این صورت به شما اطمینان می دهیم که از انواع اصل دارای ضمانت نامه استفاده می شود.
  • در صورتی که در زمان خرابی وسیله، اگر گارانتی آن هنوز منقضی نشده است، به تعمیرکار تحویل دهید تا به عنوان تخفیف در محاسبه هزینه نهایی لحاظ گردد.
  • در این مرکز، هزینه ها براساس قیمت مصوبه اتحادیه محاسبه شده و فاکتور به شما تحویل داده خواهد شد.

تعمیر پکیج در تهران

تعمیر پکیج

یکی از خدمات نمایندگی تعمیرات مستر امداد، نصب، راه اندازی و تعمیر پکیج در تهران است که در اولین زمان بعد از تماس مشتریان، مراجعه حضور انجام گرفته و خدمات ارائه می شود. در این صورت نگران جابجایی وسیله نیز نخواهید بود.

تعمیر اجاق گاز

خرابی اجاق گاز به معنی مختل شدن بخش مهمی از امور منزل است. به همین دلیل غالبا افراد عجله کرده و به هر تعمیرکار اعتماد می کنند تا وسیله هر چه زودتر تعمیر شود. کمی حوصله کرده و از مراکز معتبر کمک بگیرید. به شما پیشنهاد می کنیم حداقل یکبار به متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات مستر امداد اعتماد کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی

قطعا برای شما نیز مهم است که تعمیر ماشین ظرفشویی توسط تعمیرکاران انجام بگیرید که از دانش علمی و عملی بالایی برخوردار بوده و به شما اطمینان دهند در شرایط کاملا استاندارد وسیله تعمیر می گردد. در این صورت همان کارایی دستگاه را شاهد خواهید بود. برای دست یابی به چنین خدماتی کافی است ماشین ظرفشویی خود را به ما سپرده و همانند روز اول بدون هیچ عیبی تحویل بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید

وقتی ساید بای ساید خراب می شود، اولین نگرانی مشتریان این است که این وسیله سنگین را چگونه به محل تعمیر ببرند. این نگرانی زمانی بیشتر می شود که افراد در آپارتمان زندگی کنند. با وجود نمایندگی تعمیرات مستر امداد آسوده خاطر باشید که مسئولیت این کار از دوش شما برداشته شده و تعمیکرا به منزل شما می آید. خانه شما را به یک تعمیرگاه کوچک و مجهز تبدیل خواهیم کرد.

تعمیر پکیج با ضمانت 6 ماهه

چگونه از خدمات نمایندگی تعمیرات مستر امداد استفاده کنیم؟

  • ارائه درخواست به مرکز

دو راه برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است تا بتوانند درخواست خود برای نصب، سرویس و تعمیر پکیج و سایر وسایل را به کارشناسان ما اطلاع دهند. می توانید با مرکز تماس گرفته و یا اینکه از طریق ورود به سایت، با تکمیل فرم اینترنتی، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • ارجاع درخواست به تعمیرکار

در این مرکز تکنسین ها با تخصص در زمینه تعمیر انواع وسایل برقی به ما کمک می کنند تا بهتر بتوانیم به شما مشتریان عزیز خدمت رسانی کنیم. لذا براساس نوع وسیله ای که خراب شده است، درخواست به تعمیرکار مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

  • اعزام تکنسین به محل

در مرحله بعد با شما تماس گرفته و در زمان مناسب، تعمیرکار به منزل شما مراجعه می کند.

  • ارائه گارانتی تعمیرات

همانگونه که گفته شد تکنسین های ما موظف هستن درد پایان کا به شما عزیزان ضمانت نامه تعمیرات تحویل دهند.