۰ نفر

فقط از طریق سامانه جامع تجارت صورت می‌گیرد:

عرضه لاستیک داخلی و وارداتی با ارز ۴۲۰۰تومانی

۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۶
کد خبر: 452499
عرضه لاستیک داخلی و وارداتی با ارز ۴۲۰۰تومانی

با توجه به وضعیت لاستیک و گرانی های اخیر، ستاد تنظیم بازار در جلسه هفته گذشته مصوب کرد که عرضه لاستیک داخلی و وارداتی با ارز ۴۲۰۰تومان باید از طریق سامانه جامع تجارت داخلی به فروش برسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس تصمیم اتخاذ شده در نشست ستاد تنظیم بازار در هفته گذشته که به ریاست محمدرضا کلامی دبیر این ستاد و سرپرست معاونت بازرگانی داخلی تشکیل شد، بر الزام عرضه لاستیک وارداتی و داخلی اعم از سبک و سنگین جاده ای و خارج از جاده در سامانه جامع تجارت تاکید شد.

بر این اساس مقرر است لاستیک‌های وارداتی و تولید داخل با ارز 4200 تومان مطابق با ضوابط قبلی یعنی میزان پیمایش و حواله عرضه شود.

عرضه لاستیک‌های وارداتی و تولید داخل با ارز نیما نیز باید به طور کامل در سامانه جامع تجارت ثبت و از طریق شبکه مجاز با ثبت کامل اطلاعات خریدار ،شماره پلاک، کارت پیمایش ، میران پیمایش و ... صورت گیرد.

ضوابط اجرایی مربوط به ثبت دقیق اطلاعات در سامانه با مسئولیت معاونت بازرگانی داخلی و همکاری سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای ، وزارت کشور ، انجمن‌های تامین کننده و مصرف کننده و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مجددا تعیین و ابلاغ خواهد شد.

بر اساس این گزارش، عرضه لاستیک داخلی و وارداتی از طریق سامانه جامع تجارت داخلی صورت می‌گیرد.