۰ نفر

قیمت تلویزیون در بانه چقدر است؟

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۳۹
کد خبر: 438715
قیمت تلویزیون در بانه چقدر است؟

اگر به دنبال تلویزیون های اصل و باکیفیت با درصد خرابی کمتر از 1 درصد هستید، بهتر است خرید از بازارچه های مرزی کشور را مد نظر داشته باشید. امروز گرایش مردم نسبت به خرید تلویزیون های اصل کره ای که در بازار جهانی بی رقیب هستند، بیش از پیش افزایش یافته است. رقابت و درک بالای مردم از مفهوم کالای مرغوب باعث شده تا اعتماد به اجناس اورجینال بازار بانه افزایش پیدا کند.

با چه هزینه ای می توان تلویزیون اصل خرید؟

بنابر گزارش فروشگاه لوازم خانگی بانه سیتی، تلویزیون های 43 اینچ در بانه حداقل با 5 میلیون تومان داد و ستد می شود. حداقل قیمت تلویزیون های 49 اینچ بانه 6 و نیم میلیون تومان است. تلویزیون های 55 اینچ را با حدود 10 میلیون تومان می توان خریداری کرد. تلویزیون های 65 اینچ و بالاتر نیز حداقل 16 میلیون تومان قیمت دارند.

پیشنهادات ویژه و با کیفیت  

بسلرسیب

برای آگاهی بیشتر از قیمت تلویزیون در بانه می توانید به وبسایت banehcity.com مراجعه کنید. رقابت سالم و احترام به سلیقه و انتخاب مشتریان از اصلی ترین اصول بازاریابی در جهان است. پس بهتر است به جای محدود کردن حق انتخاب، شرایط را برای رقابت با کالاهای روز جهان فراهم کرد. برای مثال تلویزیون های سال 2020 بازار جهانی با ویژگی های قدرتمند تری نسبت به سال گذشته وارد رقابت شده اند تا بیشتر از گذشته بتوانند در مسیر جلب رضایت مشتریان قدم بردارند.