۰ نفر

الزامات خرید بخاری مناسب

۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۵
کد خبر: 400608
الزامات خرید بخاری مناسب

با شروع بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور، ضرورت استفاده از بخاری‌های مناسب، ایمن و باکیفیت برای گرم نگه داشتن محیط‌های داخلی، بیش از پیش احساس می‌شود. بر این اساس در انتخاب بخاری مناسب، علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن، باید به ویژگی‌های ساختاری آن نیز توجه داشت. در واقع، کارایی و ایمنی بخاری‌ها دارای اهمیت بسیار است که هنگام انتخاب باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری،  برای خرید بخاری نیز مانند سایر لوازم خانگی، سرمایشی و گرمایشی توجه به بودجه خانوار، متراژ فضای مورد نیاز برای تامین گرمایش، نوع برند، استاندارد و گارانتی معتبر، ضروری و غیرقابل انکار است.

  ویژگی‌های ظاهری مانند شکل طراحی بخاری و مشخصات فیزیکی عاملی دیگر در انتخاب بخاری مناسب برای خرید است. چرا که انتخاب بخاری‌هایی با طراحی زیبا و مدرن، نقش بسزایی در زیبایی محل زندگی و کار شما دارد.

  رتبه‌بندی مصرف انرژی عامل مهم دیگر در انتخاب بخاری مناسب است. بر این اساس باید هنگام خرید بخاری‌ای را انتخاب کنیم که دارای رده مصرف انرژی بالاست؛ چرا که رده انرژی محصول، در میزان مصرف انرژی و در نهایت هزینه‌های مصرفی خانوار شما تأثیرگذار است. توجه داشته باشید که هر چه رده انرژی محصول به ابتدای الفبای انگلیسی نزدیک‌تر باشد، میزان مصرف انرژی کمتر است.

  توجه به هوشمند بودن بخاری مورد استفاده در منزل یا محیط کار نکته حائز اهمیت دیگری است. در واقع بخاری‌های هوشمند، نمونه‌های جدیدی از بخاری‌ها هستند که امکانات و اختیارات گوناگونی ازجمله برنامه زمانبندی کارکرد بخاری را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند.

  بخاری‌های هوشمند، نسل جدیدی از بخاری‌هاست که کارکرد و بازدهی آن در مقایسه با انواع قدیمی بخاری بسیار افزایش پیدا کرده است. استفاده از بخاری‌های هوشمند ضمن افزایش ایمنی، کارایی بهتر و به‌دست آوردن گرمایش بیشتر، امکانات شخصی و ویژه‌ای را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.