۰ نفر

تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف در یک روز!

۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۲۱:۰۳
کد خبر: 395531
تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف در یک روز!

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با تاکید بر اینکه هرگونه افزایش قیمت به بهانه تغییر نرخ بنزین در بازار غیرقانونی است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود، گفت: روز گذشته ۱۸ هزار و ۳۲ مورد بازرسی در سطح استان‌ها انجام و پرونده هزار و ۲۴۲ متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، «حسین مدرس خیابانی» در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور تاکید کرد: تعزیرات حکومتی به صورت ویژه و در سریع‌ترین زمان ممکن، این پرونده‌ها را بررسی و رای لازم را صادر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارها موجود بوده و در تامین کالاهای ضروری و اساسی مورد نیاز مردم هیچ مشکلی وجود ندارد.

برخورد با تخلفات گرانفروشی، احتکار و امتناع از عرضه

مدرس خیابانی تصریح کرد: علاوه بر موضوع گرانفروشی، احتکار و امتناع از عرضه نیز به عنوان یکی از تخلفات مورد توجه بازرسان است که در صورت مواجه بدون کوچکترین مماشاتی با متخلفان، برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: افزایش نرح بنزین در قیمت انواع اقلام کالایی و خدمات تاثیر ناچیزی دارد و برخی دغدغه‌های موجود ناشی از جو روانی در سطح بازار است که با تدابیر اتخاذ شده جلوی این افزایش قیمت‌ها گرفته خواهد شد.

دریافت شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴

قائم مقام وزیر صنعت با بیان اینکه بازرسی‌های شکایت‌محور در اولویت خواهد بود، ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، ستادهای خبری ۱۲۴ موظف هستند از هفت صبح تا ۱۰ شب شکایات مردمی را دریافت کنند و شکایت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن از سوی بازرسان رسیدگی می‌شود.

مدرس خیایانی تصریح کرد: مردم از چهار روش موجود شامل تلفن گویای ۱۲۴، سامانه ثبت شکایات ۱۲۴، اپلیکیشن آپ و همچنین به صورت حضوری می‌توانند شکایات خود را طرح کنند.