۰ نفر

برندهای اتصالات گالوانیزه موجود در پایپ کالا

۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۱۹
کد خبر: 381111
 برندهای اتصالات گالوانیزه موجود در پایپ کالا

اتصالات گالوانیزه برای ادامه روند لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرند و هرکدام از این اتصالات برای هدف خاصی استفاده می‌شوند. اتصالات گالوانیزه با برندهای متفاوتی در بازار موجود هستند که بنا به حساسیت پروژه و لیست قیمت دسته بندی می‌شوند. سایت پایپ کالا عاملیت فروش 4 برند از این نوع اتصالات را دارد.

لوله و اتصالات از نظر نوع  اتصال و آلیاژ به انواع مختلفی دسته می‌شوند، لوله و اتصالات کربن استیل با اتصال جوشی، لوله و اتصالات چدنی و ... اتصالات گالوانیزه یکی از پرمصرف ترین اتصالات فلزی مرود استفاده در سیستم لوله کشی هستند. اتصالات گالوانیزه از آن جهت که مناسب استفاده در محیط‌های مرطوب و خورنده هستند، بسیار محبوب هستند.

اغلب اتصالات آهنی در محیط‌های مرطوب دچار خوردگی موضعی و زنگ خوردگی شده و پس از مدت کوتاهی و بسته به میزان رطوبت دچار نشتی می‌شوند. از این رو اتصالات گالوانیزه با پوششی از گالوانازاسیونی که بروی بدنه خود دارند دارای طول عمر بالاتری هستند.

پپ

اتصالات گالوانیزه به صورت دنده‌ای و رزوه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین علت نصب و راه اندازی آنها بسیار راحت است و به واسطه پیچاندن در داخل یکدیگر می‌توان روند لوله کشی سیستم را ادامه داد. باید دقت شود که اتصالات گالانیزه را به همراه لوله‌های گالوانیزه استفاده کرد. اتصالات گالوانیه را نمی‌توان به صورت جوشکاری مورد استفاده قرار داد زیرا باعث تخریب لایه گالوانیزه شده آن می‌شود.

برندهای مختلف اتصالات گالوانیزه 

اتصالات گالوانیزه با برندهای متفاوتی در بازار موجود هستند که با توجه به کیفیت و لیست قیمت طبقه بندی می‌شوند . بنا به نیاز پروژه و هزینه پیش بینی شده می‌توان از اتصالات گالوانیزه با کیفیت و مرغوب استفاده کرد. پایپ کالا به عنوان عاملیت و نماینده فروش اتصالات گالوانیزه با تحقیق و بررسی به این نتیجه رسیده که لازم است 4 برند اصلی اتصالات گالوانیزه را در سایت فروش خود عرضه کرد که این 4 برند از اتصالات گالوانیزه عبارتند از :

  1. اتصالات گالوانیزه توپی برزیل
  2. اتصالات گالوانیزه مک
  3. اتصالات گالوانیزه جورج فیشر
  4. اتصالات گالوانیزه چینی

لیست قیمت تمام اتصالات گالوانیزه نام برده شده در سایت پایپ کالا موجود است و می‌توان با مراجعه به پایپ کالا قیمت‌های اتصالات گالوانیزه را مشاهده و همچنین این لیست قیمت‌ها را با هم مقایسه کرد. با مراجعه به سایت پایپ کالا می‌توانید از درصد تخفیف اتصالات گالوانیزه نیز مطلع و با انجام ثبت نام ساده در سایت پیش فاکتور خود را به صورت انلاین ثبت کرد.

پپپ

اتصالات توپی برزیل 

این نوع از اتصالات از بالاترین کیفیت در بین سایر برندهای اتصالات گالوانیزه برخوردار و به طبع دارای لیست قیمت بالاتری نسبت به الباقی برندها اتصالات گالوانیزه هستند. اتصالات توپی برزیل دارای آب بندی بسیار مناسبی بوده و با انجام کارهایی از قبیل استفاده از تفلون و خمیر لوله کشی و ...می‌توان از آب بندی و عدم نشتی آنها مطمعن شد.

اتصالات جورج فیشر 

دیگر برند مرغوب اتصالات گالوانیزه که کیفیت و قیمت مناسبی دارد برند جورج فیشر است. لیست قیمت اتصالات گالوانیزه جورج فیشر همانند اتصالات توپی برزیل است اما با درصد تخفیف بالاتری نسبت به این برند.

اتصالات گالوانیزه مک 

این برند از اتصالات گالوانیزه چینی و جزو اتصالات مرغوب چینی است. اتصالات گالوانیزه مک چین دارای لیست قیمت پایین تری نسبت به دو برند ذکر شده قبلی است. به صورت کلی با توجه به کیفیت و لیست قیمت برند مناسبی برای استفاده است.

پایپ کالا به عنوان نماینده و عاملیت رسمی فروش برندهای اتصالات گالوانیزه آماده همکاری با پروژه و همکاران محترم است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه همکاری و لیست قیمت و مشخصات فنی اتصالات گالوانیزه می‌توانند به سایت پایپ کالا به نشانی اینترنتی www.pipekala.com مراجعه و یا با شماره 02155696808 تماس حاصل کنند.