۰ نفر

بزرگترین جشنواره تخفیفی کشور در حوزه ثبتی و حقوقی

۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲
کد خبر: 374446
 بزرگترین جشنواره تخفیفی کشور در حوزه ثبتی و حقوقی

هلدینگ ثبتی، حقوقی و تبلیغاتی ملاصدرا بزرگترین جشنواره تخفیفی تابستانه خود را به نام «ثبتواره عید تا عید» در تابستان 1398 آغاز کرد.

بی سابقه‌ترین شکست تعرفه‌های خدمات ثبت شرکت، ثبت برند، حمایت حقوقی، طراحی سایت و ... برای این ثبتواره در نظر گرفته شده است.

مدیریت هلدینگ ملاصدرا هدف از این این ثبتواره را ترویج فرهنگ ثبت و فراهم‌ آوردن امکان دسترسی و ثبت و حفاظت از برند برای همگان و صاحبان کسب‌وکارها دانست و افزود در مناسبت‌های مختلف همواره طرح‌های تخفیفی گوناگونی در راستای خدمت‌رسانی بهتر توسط هلدینگ ثبتی، حقوقی و تبلیغاتی ملاصدرا ارائه می‌شود.

اکنون نیز به‌مناسبت ایام مبارک عید سعید قربان و عید سعید غدیر، هلدینگ ثبتی حقوقی و تبلیغاتی ملاصدرا، بزرگترین ثبتواره تخفیفی تابستان خود را با کاهش بی‌نظیر تعرفه‌ها برگزار کرده است. این طرح که ویژه‌ی عید قربان تا غدیر برپا شده، به‌ دلیل استقبال بی‌نظیر و حجم فراوان درخواست‌ها، برای فرصتی 10 روزه اکران شده تا تمامی علاقه‌مندان امکان بهره‌مندی از آن را داشته باشند. علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره‌ی بی‌نظیر می‌توانند به سایت www.sabtmollasadra.com مراجعه کنند.

شایان ذکر است در این طرح، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خدمات شامل ثبت شرکت، ثبت برند و نام تجاری، ثبت طرح صنعتی (شکل ظاهری کالا و محصولات) و اخذ کارت بازرگانی با شعار «این عید را ثبت کنید» تا پایان ایام عید قربان تا غدیر با بیش از 20 تا 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

گفتنی است برای افرادی که تلاش می‌کنند به بازار تجارت وارد شوند یا کسب و کارشان را ارتقا دهند، این فرصت فراهم شده تا خدمات ثبتی و حقوقی خود را با کمترین تعرفه موجود در کشور دریافت کنند.

تمامی افراد و صاحبان مشاغل که نیاز به مشاوره تخصصی در امور ثبتی و حقوقی از جمله ثبت و تغییرات شرکت‌ها، انحصار تولید و افزایش فروش، برندسازی و حمایت حقوقی دارند جهت مشاوره تخصصی و رایگان یا کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با کارشناسان ثبت ملاصدرا از طریق خط تماس ویژه 02142056 تماس حاصل کنند.