۰ نفر

محموله قاچاق ۱۰میلیاردی به مقصد نرسید

۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۶
کد خبر: 364245
محموله قاچاق ۱۰میلیاردی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف محموله خارجی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در خرم آباد خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" گفت: ماموران پلیس آگاهی استان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق کالا در محور جنوبی خرم آباد یک دستگاه کامیون کشنده را با هماهنگی مقام قضائی توقیف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۴ تن و ۲۷۰ کیلو گرم مغز گردو و ۳۰۰ کیلوگرم گردو، ۸ هزار و ۷۶۰ ثوب البسه، ۲۲۰ طاقه پارچه، یک دستگاه ماساژور و ۲ دستگاه کولرگازی خارجی قاچاق کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.

وی با بیان این که محموله کشف شده از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود گفت: کارشناسان ارزش محموله را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

سردار مهدیان نسب با بیان این که کالای قاچاق تأثیر مخربی بر الگوی مصرف جامعه به جای می‌گذارد و جامعه را به سوی تجمل گرایی سوق می‌دهد از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.