۰ نفر

رییس اتاق اصناف تهران اعلام کرد؛

اثبات عملکرد موثر اتاق اصناف در حوزه توزیع شکر/ اصلاح قانون نظام صنفى در دستور کار قرار گیرد

۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳
کد خبر: 361537
اثبات عملکرد موثر اتاق اصناف در حوزه توزیع شکر/ اصلاح قانون نظام صنفى در دستور کار قرار گیرد

رییس اتاق اصناف تهران با تاکید بر گام هاى مثبت اتاق اصناف در بخش توزیع شکر گفت: از مسئولان درخواست داریم که به اصناف اعتماد کنید.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، قاسم نوده فراهانى در مراسم روز ملى اصناف گفت: اتاق اصناف چه از زمان قبل انقلاب و چه در دوران انقلاب و جنگ تحمیلى همیشه در کنار روحانیت بوده است.

وى ادامه داد: اصناف در دو بخش این رسالت را انجام داده، ابتدا این که ١١هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و در مرحله بعد در پشت جبههه مسئول تدارکان بود؛ از این رو انتظار داشتیم که مشکلات اصناف در هر ارگانى دیده شود.

فراهانى با اشاره به نامگذارى امسال بیان کرد: اگرچه امسال به نام رونق تولید نامگذارى شده اما خود ما آن طور که باید عمل نکردیم.

رییس اتاق اصناف تهران بیان کرد: با توجه به این که ما تولیدکنندگان کوچکى هستیم، تاثیر بالایى در اشتغالزایى داریم بنابراین باید اصلاح قانون نظام صنفى در دستور کار قرار بگیرد.

فراهانى با اشاره به عملکرد خوب اتاق اصناف در بخش توزیع گفت: در بخش توزیع به خصوص بحث شکر، اتاق اصناف گام هاى بسیار خوبى برداشت و از این رو درخواست ما از مسئولان این است که به اتاق اصناف اعتماد کنید.