۰ نفر

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق در گفت و گو با اقتصاد آنلاین؛

هتل لاله، محل برگزارى انتخابات اتاق بازرگانى/ تمدید ساعت انتخابات به استقبال اعضا بستگى دارد

۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹
کد خبر: 336246
هتل لاله، محل برگزارى انتخابات اتاق بازرگانى/ تمدید ساعت انتخابات به استقبال اعضا بستگى دارد

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانى اعلام کرد: محل انتخابات اتاق بازرگانى هتل لاله است و تمدید ساعت انتخابات به استقبال اعضا بستگى دارد.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانى؛ ابراهیم بهادرانى در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین با بیان این که لیست نهایى اعضایى که تایید صلاحیت شده اند یا خیر هنوز مشخص نیست، اظهار کرد: اعلام نشدن لیست تایید صلاحیت ها به این معنا نیست که برخى کاندیدا رد شده اند، بلکه هنوز به جمع بندى نهایى نرسیده ایم.

بهادرانى با تاکید بر این که ما به دنبال این هستیم که همه کاندیدا تایید صلاحیت شوند، تصریح کرد: اگر کسى متناسب با شرایطى که براى کاندیداتورى اعلام کرده بودیم نباشد به طور حتم رد صلاحیت خواهد شد.

وى همچنین دربره زمان و محوه انتخابات توضیح داد: انتخابات تنها در روز ١١اسفند از ٨صبح تا ٦ بعد از ظهر انجام مى شود و امکان تمدید روز انتخابات وجود ندارد، اما اگر برخى از اعضا در این ساعات نتوانسته باشند راى دهند و یا با ازدحام جمعیت روبه رو شویم، ساعت انتخابات را تمدید مى کنیم.

رییس هیات نظارت بر انتخابات اضافه کرد: انتخابات به صورت الکترونیکى و با دستگاه الکترال انجام مى شود و اعضا با در دست داشتن کارت عضویت و یا کارت بازرگانى عکس دار خود مى توانند به کاندیداهاى مورد نظر راى دهند.