۰ نفر

در گفت‌و گو با اقتصاد آنلاین مطرح شد؛

"ائتلاف برای فردا" در حال شفاف‌سازی عملکرد 4ساله خود/ خوانساری و میرمحمد صادقی به عنوان وزنه‌های گروه محسوب می‌شوند

۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۴۷
کد خبر: 333333
"ائتلاف برای فردا" در حال شفاف‌سازی عملکرد 4ساله خود/ خوانساری و میرمحمد صادقی به عنوان وزنه‌های گروه محسوب می‌شوند

یکی از اعضای اتاق بازرگانی تهران که عضو گروه "ائتلاف برای فردا" است گفت: ائتلاف برای فردا مانند بسیاری از گروه‌ها تا زمان انتخابات جلسات هفتگی برگزار می‌کند و در این جلسات سعی داریم کارنامه 4سال فعالیت خود را برای اعضا شفاف سازی کنیم و نواقص و ناکارآمدی و مزایای خود را مطرح کنیم.

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ احمد کیمیایی اسدی در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین هدف اصلی گروه "ائتلاف برای فردا" را ارائه راهکار برای شفافیت اقتصادی و پویا شدن بخش خصوصی اعلام کرد و افزود: تفاوت "ائتلاف برای فردا" با سایر گروه‌ها این است که، گروه‌های دیگر انسجام گروه ما را ندارند و در دوره گذشته نیز همین تک صدایی رییس گروه‌ها و عدم هماهنگی اعضا منجر به عدم پیروزی آن‌ها شد.

وی درباره جزییات این گروه تصریح کرد: تا کنون از لیست 40نفری این گروه 36 نفر انتخاب شده‌اند و برای چهار نفر باقی مانده 60نفر داوطلب هستند که باید گزینش شوند.

او ادامه داد: برای دوره بعدی علاء میرمحمد صادقی به طور رسمی وارد گروه "ائتلاف برای فردا  شد اما با توجه به این که اعضای گروهشان 10نفر است و ظرفیت گروه محدود،باید گزینشی انتخاب شوند.

به گفته اسدی، مسعود خوانساری و علاء میرمحمد صادقی به عنوان وزنه‌های گروه و اعضای کلیدی "ائتلاف برای فردا" هستند و پدرام سلطانی و حاج آقا مرتضوی اگرچه کاندید این دوره نیستند اما هسته‌های مرکزی گروه محسوب می‌شوند و همچنین افرادی همچون محمد لاهوتی، فریال مستوفی، محمد اتابک و رضا پدیدار نیز از اعضای این گروه هستند.