۰ نفر

در گفت‌و گو با اقتصاد آنلاین مطرح شد؛

اتاق کاشان مشکل کارت عضویت ندارد/ اعضای اتاق کاشان از پیش تعیین نخواهند شد

۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱
کد خبر: 331542
اتاق کاشان مشکل کارت عضویت ندارد/ اعضای اتاق کاشان از پیش تعیین نخواهند شد

عضو هیات نمایندگان اتاق کاشان با بیان این که اعضای اتاق در حال بررسی صلاحیت هستند، گفت: تاکنون در اتاق کاشان مشکلی در خصوص کارت‌های عضویت و بازرگانی به وجود نیامده است.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ خداشکر کاظمی در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادآنلاین روند انتخابات اتاق کاشان را سالم دانست و اظهار کرد: در برخی استان‌ها مشکل کارت عضویت و بازرگانی هیاهو ایجاد کرده که خدا را شکر اتاق کاشان از این مورد مستثنی است.

او ادامه داد: برخی شرکت‌ها به دلیل محدودیتی که دارند اقدام به ثبت شرکت جانبی کرده و برای آن شرکت کارت بازرگانی می‌گیرند اما در اتاق کاشان همه کارت‌های عضویت واقعی و کارت بازرگانی افراد برای شرکتی مشخص است.

کاظمی تصریح کرد: همچنین در اتاق استانی کاشان مشکلاتی که در گروه‌بندی‌های سایر استان‌ها وجود دارد، معضل ایجاد نکرده و دوره تایید صلاحیت‌ها به صورت شفاف و سالم در حال انجام است.

این عضو اتاق ایران با بیان این که در برخی استان‌ها، اعضا از قبل تعیین می‌شوند گفت: رقابت در اتاق کاشان بسیار سالم است و ما از قبل گروه‌ها را تعیین نمی‌کنیم بلکه هر کس از اتاق کاشان بر اساس صلاحیت واقعی وارد پارلمان بخش خصوصی می‌شود.