۰ نفر

رییس اتاق اصناف در گفت‌و‌گو با اقتصاد آنلاین:

امروز؛ برگزاری اولین جلسه اتاق اصناف با وزیر جدید صنعت/ وضعیت بازار بررسی خواهد شد

۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵
کد خبر: 312255
امروز؛ برگزاری اولین جلسه اتاق اصناف با وزیر جدید صنعت/ وضعیت بازار بررسی خواهد شد

رییس اتاق اصناف کشور از برگزاری اولین جلسه اتاق اصناف با وزیر جدید صنعت حول محور رسیدگی به بازار و ارائه راهکار‌هایی جهت کنترل قیمت‌ها، در روز جاری خبر داد.

اقتصاد آنلاین- فاطمه اکبرخانی؛ علی فاضلی در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین درباره جزییات جلسه امروز مطرح کرد: در جلسه‌ای که با وزیر جدید صنعت خواهیم داشت درباره موضوعاتی همچون کنترل بازار و قیمت‌ها، ارائه راهکار برای تنظیم بازار در زمان تحریم و استفاده از نظرات بخش خصوصی بحث خواهد شد.

وی درباره وضعیت فعلی بازار اظهار کرد: حدود یک ماهی است که بازار دچار رکود شده و این وضعیت همچنان پابرجا است.

فاضلی با تاکید بر این که آمریکا تا کنون هر گونه فشاری که خواسته بر ما اعمال کرده و 13آبان تنها جنگ روانی دشمن است، تصریح کرد: اولین باری نیست که ما دچار تحریم شده‌ایم و حدود 4دهه است که ایران با تحریم‌های مختلف دست‌و پنجه نرم می‌کند بنابراین وضعیت کشور بیشتر از اقدامات آمریکا به تدابیری که ما در پیش می‌گیریم بستگی دارد.

رییس اتاق اصناف کشور تاکید کرد: انبارهای ما به اندازه کافی مملو از کالا‌های اساسی است و از قبل این روز‌ها را پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرده‌ایم، بنابراین نگرانی بابت دور دوم تحریم‌ها وجود ندارد.

فاضلی با بیان این که هدف ما در این دوره باید رونق تولید باشد، افزود: تحریم برای امروز و دیروز ما نیست و نباید کل ذهنمان را معطوف به این قضیه کنیم بلکه بیشتر باید هدف ما رونق تولید و افزایش کسب‌و کار باشد.

او در پایان به استفاده از نظرات بخش خصوصی در حل مسائل کشور تاکید کرد و گفت: وزیر صنعت جدید باید استفاده از نظرات و پیشنهادات بخش خصوصی را در دستور کار خود قرار دهد.