۰ نفر

تولید ۱۲کالا کاهش یافت

۱۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱
کد خبر: 261972
تولید ۱۲کالا کاهش یافت

طی ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت کالای صنعتی و چهار کالای معدنی در میان کالاهای منتخب صنعتی و معدنی با رشد منفی روبرو شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس آخرین آمار مربوط به تولید کالاهای منتخب صنعتی، ‌از مجموع ۳۱ گروه کالای صنعتی، هشت گروه کالایی در ۱۱  ماهه سال ۱۳۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل و از میان ۱۳  گروه کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی چهار گروه کالایی با رشد منفی روبرو شده‌اند.

کولر آبی با رشد منفی ۳۰.۷ درصدی، انواع تلویزیون با رشد منفی ۱۷.۳ و نئوپان با رشد منفی ۱۶.۵ درصدی بیشترین میزان رشد منفی تولید در بین کالاهای منتخب صنعتی و معدنی را به خود اختصاص داده اند.

در این بین کمباین با رشد مثبت ۱۰۵.۵ درصدی، اتوبوس، مینی‌بوس و ون با رشد ۶۶.۴ درصدی و انواع کاغذ با رشد ۳۲.۷ درصدی بیشترین رشد مثبت در میان ۳۱ گروه کالایی منتخب صنعتی را به خود اختصاص دادند.

علاوه بر این در خصوص آمار تولید کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی نیز باید خاطرنشان کرد که از ۱۳ گروه کالای منتخب، چهار گروه کالایی شامل کاتد مس با رشد منفی ۱۷.۸ درصدی، ظروف شیشه‌ای با رشد منفی ۱۱.۳ درصدی، ظروف چینی با رشد منفی ۵.۵ درصدی و سیمان با رشد منفی ۱.۸ درصدی با رشد منفی تولید مواجه شده اند و در سوی دیگر به ترتیب چینی بهداشتی با رشد مثبت ۲۱.۶ درصدی، شیشه جام با رشد مثبت ۲۱.۱ درصدی و کاشی با رشد مثبت ۱۷.۳ درصدی بیشترین رشد مثبت را شامل شده اند.

جدول مربوط به آمار تولید کالاهای منتخب صنعتی طی ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۶ در ذیل آورده شده است.

19

20