۰ نفر

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کارد و چنگال قاچاق

۵ بهمن ۱۳۹۶، ۲۰:۰۳
کد خبر: 247585
کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کارد و چنگال قاچاق

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله کارد و چنگال قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده ضمن تاکید بر عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با قاچاق کالا و ارز، عنوان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال، ماموران شهرستان اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از کامیون توقیف شده، تعداد یک هزار و ۱۶۹ کارتن کارد و چنگال قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه با بیان اینکه کارشناسان، ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار عباس زاده در پایان تصریح کرد: یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان در تمام نقاط استان است.