۰ نفر

آخرین قیمت‌ها از بازار گوشت مرغ

۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰
کد خبر: 203347
آخرین قیمت‌ها از بازار گوشت مرغ

آخرین قیمت‌ها از بازار گوشت مرغ نشان می‌دهد که قیمت‌ اقلام مختلف گوشت مرغ در مقایسه با یک ماه گذشته با ثبات نسبی همراه بوده و تغییر چندانی در قیمت‌ها ایجاد نشده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بازار گوشت مرغ بعد از نوسانات و روند افزایشی قابل توجه در اواخر سال گذشته و اوایل امسال در هفته‌های گذشته به ثبات نسبی رسید؛ به طوری که قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه از حدود کیلویی ۸۰۰۰ تومان به ۷۰۰۰ تومان و بعد کمتر هم رسید.

اما آخرین بررسی‌ها و مقایسه قیمت مرغ با قیمت یک ماه گذشته حاکی از ثبات قیمت‌ و نوسان اندک در بازار این اقلام دارد به طوری که قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه ۷۶۰۰ تومان به طور متوسط در مغازه‌های سطح شهر است.

به نظر می‌رسد با پایان ماه رمضان و متعادل تر شدن تقاضا در بازار قیمت‌ها در بازار نیز به سمت تعادل و نوسان و تغییر اندک سوق پیدا کرده است. در مجموع بررسی قیمت‌ها از بازار گوشت مرغ حاکی از ثبات نسبی قیمت‌ها دارد و در مقایسه با اواخر سال گذشته شرایط بازار به شکل محسوسی به سمت تعادل کشیده شده است.

اما بر اساس آخرین مشاهدات قیمت هر کیلوگرم فیله مرغ که گران‌ترین نوع مرغ در بازار است ۱۶ هزار تومان فروخته می‌شود. در میان سایر اقلام گران‌تر سینه جوجه کبابی ۱۵ هزار تومان و جوجه با کتف ۱۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین هر کیلوگرم سینه ۸۴۰۰ تومان، ران مرغ ۷۹۰۰ تومان و مرغ سبز کیلویی ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان در بازار قیمت دارد. در میان دیگر اقلام گوشت مرغ بال کیلویی ۸۵۰۰ تومان، کتف کیلویی ۹۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گردن ۳۵۰۰ تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

جدول زیر به آخرین قیمت‌های گوشت مرغ در بازار را تشریح کرده است:‌

اقلام مختلف گوشت مرغ قیمت (هرکیلوگرم)
فیله مرغ ۱۶ هزار تومان
سینه جوجه کبابی ۱۵ هزار تومان
جوجه با کتف ۱۴ هزار تومان
سینه ۸۴۰۰ تومان
ران مرغ ۷۹۰۰ تومان
مرغ تازه ۷۶۰۰ تومان
مرغ سبز ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان
بال ۸۵۰۰ تومان
کتف ۹۵۰۰ تومان
گردن ۳۵۰۰ تومان