۰ نفر

در ایندکس دیزاین چه می‌گذرد

۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴
کد خبر: 195117
در ایندکس دیزاین چه می‌گذرد

در دنیای امروز که با برچسب‌هایی نظیر پیشرفت خیره کننده تکنولوژی، ارتباطات سریع، مشغله زیاد و ... آمیخته است، این آرامش افراد است که بصورت جدی به چالش کشیده شده و بی‌توجهی به آن می‌تواند نتایج نه چندان خوشایندی به بار آورد.

در این میان محققان بر این نکته تاکید دارند که محیط زندگی زیبا و مطابق با علایق و طبع افرد، اهمیت فراوانی در آرامش و سلامت روانی آنها داشته و همچنین وجود محیط کاری که منطبق بر استانداردهای زیبایی شناختی و ارگونومی کاری باشد، در کارایی و راندمان کارکنان و سازمان، تاثیر فراوانی خواهد داشت.

آشنایی با تازه ترین المان ها و تجهیزات روشنایی، المان های دکوراتیو ( تابلوها و غیره )، انواع مبلمان، انواع پوشش های جذاب برای دیوار و کف، محوطه سازی و بام سبز و .... موجب می شود تا بتوان متناسب با مشخصه های محل و سبک مورد نظر، مناسبترین، زیباترین و بهینه ترین طراحی داخلی را خلق نمود.

در این راستا، امروزه نمایشگاه های تخصصی بعنوان یکی از موثرترین کانالهای ارتباطی برای معرفی و مقایسه ی محصولات تخصصی برشمرده شده و بدین ترتیب همه ساله شاهد برگزاری نمایشگاههای متنوع در کلاسهای متفاوت محلی، منطقه ای و بین المللی در نقاط مختلف جهان هستیم

نمایشگاه  INDEX design seriesاز جمله معتبر ترین نمایشگاه های دنیا در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی است که میزبان این نمایشگاه کشور امارات و شهر دبی می باشد. نمایشگاه ایندکس در طول بیش از دو دهه فعالیت خود توانسته بعنوان بزرگترین رویداد طراحی داخلی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، کانونی ویژه برای نمایش توانمندیها، خلاقیتها و نوآوری برترین شرکتهای فعال بین المللی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون بشمار رود.

بر اساس آمار منتشر شده از دبیرخانه ایندکس، در سال 2016 ، نزدیک به 35000 نفر از 110 کشور دنیا در این نمایشگاه شرکت کردند. این تعداد با بیش از 800 غرفه که شامل برترین تولید کنندگان حوزه دکوراسیون  دنیا هستند ارتباط داشته  و تبادل اطلاعات کرده اند. بدین ترتیب می توان نمایشگاه ایندکس را از جنبه های مختلف جامعترین و حرفه ای ترین رخداد در حوزه دکوراسیون در منطقه دانست. این نمایشگاه در سال جاری از تاریخ یکم تا چهارم خردادماه، مطابق با 22 تا 25 ماه می 2017 ، در شهر دبی برگزار خواهد شد.

به گزارش ویرلن ؛ بر اساس آمار منتشر شده از دبیرخانه ایندکس، در سال 2016 ، نزدیک به 35000 نفر از 110 کشور دنیا در این نمایشگاه شرکت کردند. این رویداد در بخش نمایشگاهی دارای بخش های زیر است:

  • در بخش سرویس خواب نمایشگاه ایندکس تنوعی از سبکهای متنوع سرویس خواب، تشکهای مدرن، تازه ترین و جذابترین مدلهای کمجا و دیکر تجهیزات مرتبط سرویس خواب به نمایش گذاشته شده است.

  • بهترین طراحی ها و راه حل ها برای محیط های اقتصادی، آموزشی و درمانی را در یکی از برجسته ترین بخشهای نمایشگاه ایندکس می توان یافت، چراکه با توجه به برنامه کشورهای منطقه برای توسعه اقتصاد خدمت محور (Service based)  و به تبع آن رشد فضاهای اداری، بسیاری از کارآفرینان و طراحان علاقمندند تا از آخرین پیشرفتها و نوآریهای این حوزه آگاهی یافته و چه بسا سبکهای معماری خود را بر مبنای تازه های راه حلها و تجهیزات اداری عرضه شده در نمایشگاه برگزینند.

جالب است بدانیم، در سال 2016 بیش از 14400 شخص حرفه ای در تجارت از این قسمت بازدید کرده اند.

ایندکس دیزاین

  • لوازم منزل: نمایشی از بهترین المان های دکوراتیو شیشه ای ، پارکت ، قاشق چنگال و لوازم آشپزخانه که در دکوراسیون هر خانه ای از اهمیت زیادی برخوردار است.

  • سرویس خواب : یکی از حوزه های دکوراسیون که امروزه سرعت رشد قابل قبولی داشته و این رشد را مدیون تقاضای زیاد مردم برای جای خوابی آرام و آرامش بخش است.

  • آشپزخانه و سرویس بهداشتی؛ . متریالهای نوین که در عین سبکی، از مقاومت، دوام و زیبایی خاصی برای استفاده در کابینت آشپزخانه و سرویس بهداشتی برخورداند، مدرن ترین سبکهای سینک ظرفشویی و روشویی، جذابترین مکانیسمهای عملکردی برای آهن و  یراق آلات مرتبط با این بخش و انبوهی از خلاقیتهای زیبا از جمله چیزهایی است که می توان از این بخش نمایشگاه انتظار داشت.

مبلمان ؛ با توجه به تنوع سبکهای معماری سنتی، کلاسیک و مدرن در کشورهای منطقه، طراحان و تولید کنندگان برتر جهانی در زمینه مبلمان، همه ساله می کوشند تا خلاقانه ترین، زیبا ترین و البته با کیفیت ترین محصولات خود را در گروههای متنوع مبلمان خانگی، مبلمان باغی، مبلمان اداری و محیطی در این نمایشگاه به نمایش بگذارند و این نوید مواجهه با کلکسیونی چشم نواز از مبلمانهای روز را در نمایشگاه ایندکس امسال می دهد.

خوشبختانه این رویداد بین المللی جذاب، برای اولین بار در ایران، بصورت کامل از سوی وب سایت کالالیست ( بعنوان راهنمای آنلاین کالای ساختمانی و دکوراسیون) تحت پوشش کامل خبری-تخصصی به زبان فارسی قرار گرفته و گزارش بخشهای مختلف آن در قالب گزارشهای تصویری، گزارشهای ویدیویی و خبر در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت

به گزارش روابط عمومی کالالیست، علامندان میتوانند با مراجعه به صفحات اجتماعی این وبسایت و پایش # کالالیست_ایندکس ، لحظه به لحظه در جریان اتفاقات این رویداد قرار گیرند.