۰ نفر

سامانه سرمایه‌گذاری اتاق تهران رونمایی شد

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۴۶
کد خبر: 193753
سامانه سرمایه‌گذاری اتاق تهران رونمایی شد

سامانه سرمایه گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران صبح امروز و در جریان نشست هیات‌ نمایندگان این اتاق برگزار و رونمایی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، فریال مستوفی عضو اتاق بازرگانی درباره این سامانه توضیح داد که سرمایه گذاران خارجی با مراجعه به این سامانه از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری آگاه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که بدون سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی امکان ایجاد اشتغال وجود ندارد.

عضو اتاق تهران خاطرنشان کرد:با توجه به جایگاه اتاق‌های بازرگانی در استان‌ها و تعامل آن‌ها با ارکان نظام، تعامل مناسب با دانشگاه‌ها و عضویت بیش از ٥٠ هزار نفر در آن‌ها، مکان مناسبی برای به اشتراک‌گذاری طرح‌های اقتصادی هستند.

مستوفی توضیح داد که برای راه‌اندازی این سامانه از مشاورین داخلی و خارجی از جمله در زمینه حسابرسی، حقوق و تنظیم نقشه راه استفاده شده است.

وی افزود: در این سامانه فرصت‌های عام و خاص سرمایه‌گذاری در ایران معرفی شده زیرا بسیار مهم است که بدانیم در چه زمینه‌هایی بیشتر نیاز به سرمایه‌گذاری داریم.

مستوفی تهیه کتابچه راهنمای سرمایه ‌گذاری در ایران، تدوین نقشه مشوق‌های سرمایه‌گذاری در هر استان با کمک سازمان برنامه، امکان استفاده از فاینانس برای بخش خصوصی و غیره را از دیگر اقدامات انجام شده برای راه اندازی این سامانه نام برد.