۰ نفر

آخرین تحولات بازار مرغ و ماهی

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۲۲
کد خبر: 192752
آخرین تحولات بازار مرغ و ماهی

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش نرخ مرغ طی دو روز اخیر در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۴ هزار و ۸۰۰ تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۶ هزار و ۶۰۰ تومان، توزیع درب واحد‌های صنفی ۶ هزار و ۷۵۰ و خرده فروشی ۷ هزار و ۴۰۰ تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۶ هزار و ۴۰۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۷ هزار و ۴۰۰ تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: همچنین نرخ هر کیلو سینه با کتف ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۱۲ هزار و ۵۰۰ و فیله مرغ ۱۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی افزایش قیمت مرغ طی دو روز اخیر را کاذب اعلام کرد و اضافه کرد: از ابتدای هفته آتی پیش بینی می‌شود که نرخ مرغ به روند قبلی خود بازگردد چرا که مرغداران بیش از این نمی‌توانند از عرضه مرغ خود به کشتارگاه‌ها امتناع نمایند.

وی از ثبات نرخ ماهی طی دو هفته گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر نرخ هر کیلو شیر جنوب ۲۷، کپور ۱۲، سنگسر شهری ۱۴، شیر نیزه‌ای ۱۶، سفید پرورشی ۱۳، هامور جنوب ۱۷، حلوا سیاه ۲۰، سرخو ۱۹ و راشگو ۳۷ هزار تومان است.